ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,15 |
GENEL HUKUK |
1 |
1 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
2 |
5 |
1 |
4 |
5 |
1 |
1 |
36 |
2,71 |
BASKETBOL I |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
28 |
2,11 |
YÜZME I |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
HENTBOL I |
3 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
36 |
2,71 |
GÜREŞ I |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
4 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
42 |
3,16 |
FUTBOL I |
4 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
5 |
3 |
4 |
5 |
4 |
2 |
1 |
4 |
42 |
3,16 |
JUDO I |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
30 |
2,26 |
VOLEYBOL I |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,41 |
KARATE-DO I |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
4 |
2 |
5 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
31 |
2,33 |
YOGA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
3 |
39 |
2,93 |
SATRANÇ I |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
5 |
4 |
0 |
5 |
4 |
0 |
1 |
2 |
30 |
2,26 |
FUTSAL I |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
TAEKWONDO I |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
18 |
1,35 |
STEP AEROBİK I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,41 |
ATICILIK I |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
34 |
2,56 |
SPINNING I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
3 |
4 |
0 |
1 |
1 |
21 |
1,58 |
ESKRİM I |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
0 |
1 |
22 |
1,66 |
HALK OYUNLARI I |
4 |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
0 |
2 |
1 |
25 |
1,88 |
GRUP FİTNESS I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
31 |
2,33 |
ARTİSTİK CİMNASTİK I |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
12 |
0,9 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
33 |
2,48 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ I |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
0 |
1 |
1 |
0 |
17 |
1,28 |
GOLF I |
3 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
2 |
27 |
2,03 |
BUZ PATENİ I |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
19 |
1,43 |
FİTNESS I |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
14 |
1,05 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS I |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,81 |
MASA TENİSİ I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,45 |
RİTMİK CİMNASTİK I |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,73 |
BADMİNTON I |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
28 |
2,11 |
PİLATES I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
3 |
32 |
2,41 |
TENİS I |
4 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
40 |
3,01 |
ORYANTİRİNG I |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
28 |
2,11 |
KAYAK I |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
25 |
1,88 |
KANO I |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
28 |
2,11 |
YELKEN I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
İLKYARDIM VE SUDA CAN KURTARMA I |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
3 |
4 |
2 |
3 |
37 |
2,78 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
8 |
0,6 |
BOKS I |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
0 |
22 |
1,66 |
SÖRF I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
18 |
1,35 |
BİSİKLET I |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
0 |
4 |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
25 |
1,88 |
BOCCE I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,41 |
OKÇULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BASKETBOL II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
9 |
0,68 |
GÜREŞ II |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
0 |
4 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
41 |
3,09 |
JUDO II |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
21 |
1,58 |
FUTBOL II |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
18 |
1,35 |
KARATE-DO II |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
1 |
31 |
2,33 |
FUTSAL II |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
14 |
1,05 |
SATRANÇ II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
26 |
1,96 |
VOLEYBOL II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
15 |
1,13 |
TAEKWANDO II |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
14 |
1,05 |
HENTBOL II |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
11 |
0,83 |
ATICILIK II |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
31 |
2,33 |
ESKRİM II |
3 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
0 |
1 |
23 |
1,73 |
YEREL YÖNETİMLERDE SPOR |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
68 |
5,12 |
GRUP FİTNESS II |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
29 |
2,18 |
GÖNÜLLÜLÜK VE TOPLUMSAL DUYARLILIK UYGULAMALARI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
5 |
32 |
2,41 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
33 |
2,48 |
OYUN KÜLTÜR VE SERBEST ZAMAN |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
2 |
0 |
1 |
21 |
1,58 |
GOLF II |
3 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
2 |
27 |
2,03 |
GENEL BESLENME |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
31 |
2,33 |
FİTNESS II |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,98 |
ZAMAN YÖNETİMİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
25 |
1,88 |
MASA TENİSİ II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,45 |
SPORCU SAĞLIĞI |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
1 |
2 |
3 |
34 |
2,56 |
BADMİNTON II |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
28 |
2,11 |
SPORDA DOPİNG VE ETİK |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
34 |
2,56 |
TENİS II |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
32 |
2,41 |
EĞİTSEL OYUNLAR |
4 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
1 |
1 |
3 |
36 |
2,71 |
ORYANTİRİNG II |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
3 |
0 |
1 |
1 |
27 |
2,03 |
SPOR MENAJERLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
39 |
2,93 |
KAYAK II |
4 |
1 |
1 |
3 |
0 |
1 |
0 |
3 |
1 |
1 |
2 |
5 |
4 |
2 |
1 |
1 |
3 |
33 |
2,48 |
SPORDA FAİR-PLAY EĞİTİMİ |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
49 |
3,69 |
KANO II |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
5 |
30 |
2,26 |
YÜKSEK PERFORMANSTA PERİYOTLAMA |
3 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
0 |
0 |
1 |
29 |
2,18 |
İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA II |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
5 |
30 |
2,26 |
YELKEN II |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
BOKS II |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
30 |
2,26 |
ÖZEL ANTRENMAN BİLGİSİ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
22 |
1,66 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,38 |
REKREASYON PAZARLAMASI VE SPONSORLUK |
4 |
3 |
1 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
47 |
3,54 |
SÖRF II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
0 |
1 |
0 |
21 |
1,58 |
YÖNETİM SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİSİKLET II |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
5 |
30 |
2,26 |
SPOR MASAJI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BOCCE II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,41 |
SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
2 |
4 |
4 |
1 |
1 |
1 |
27 |
2,03 |
YÜZME II |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
1 |
1 |
4 |
26 |
1,96 |
EGZERSİZ PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ |
3 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
23 |
1,73 |
UYGULAMALI DOĞA SPORLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPORCU TEMSİLCİLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
39 |
2,93 |
UYGULAMALI SU SPORLARI |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
23 |
1,73 |
SPORDA VE EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİRLİK |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
32 |
2,41 |
PROTOKOL KURALLARI VE KİŞİLERARASI İLETİŞİM |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
38 |
2,86 |
EKONOMİYE GİRİŞ |
3 |
2 |
1 |
2 |
4 |
5 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
35 |
2,63 |
DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,56 |
REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI |
4 |
2 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
67 |
5,04 |
SPORDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
5 |
3 |
2 |
2 |
63 |
4,74 |
SPOR YARALANMALARI |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
21 |
1,58 |
KUVVET ANTRENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DOĞA VE SPOR FOTOĞRAFÇILIĞI |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
32 |
2,41 |
SÜRAT, ÇABUKLUK VE ÇEVİKLİK ANRTENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR YAYINCILIĞI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
4 |
41 |
3,09 |
REKREASYONDA PROGRAM GELİŞTİRME |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
50 |
3,76 |
COĞRAFYA KÜLTÜRÜ VE SPOR |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
43 |
3,24 |
SPOR EKONOMİSİ |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
5 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
51 |
3,84 |
SPORDA ETKİNLİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SERBEST ZAMAN BECERİLERİ |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
5 |
1 |
2 |
3 |
40 |
3,01 |
SPORDA GİRİŞİMCİLİK PROJELERİ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
2 |
22 |
1,66 |
PARK REKREASYONU |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
2 |
3 |
36 |
2,71 |
ESENLİK VE SPOR |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
29 |
2,18 |
ENGELLİLERDE SPOR |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
35 |
2,63 |
GENEL MUHASEBE |
1 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
34 |
2,56 |
ENGELLİLERDE ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
35 |
2,63 |
SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
66 |
4,97 |
ENGELLİLERDE EĞİTSEL OYUNLAR |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
48 |
3,61 |
REKREASYONEL KAYNAKLAR |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
45 |
3,39 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ PERFORMANS ANALİZİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,78 |
SPORDA ÇOCUK KORUMA |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
38 |
2,86 |
YAŞAM KOÇLUĞU VE BİREYSEL ANTRENÖRLÜK |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
49 |
3,69 |
DAYANIKLILIK ANTRENMAN YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,78 |
GÜREŞ III |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
4 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
21 |
1,58 |
JUDO III |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
12 |
0,9 |
KARATE-DO III |
4 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0 |
5 |
5 |
1 |
3 |
0 |
0 |
29 |
2,18 |
YOGA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
3 |
2 |
4 |
3 |
38 |
2,86 |
SATRANÇ III |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,28 |
PİLATES II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,41 |
TAEKWANDO III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
21 |
1,58 |
STEP AEROBİK II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
3 |
32 |
2,41 |
ATICILIK III |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
37 |
2,78 |
SPİNNİNG II |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
2 |
44 |
3,31 |
ESKRİM III |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
0 |
2 |
21 |
1,58 |
HALK OYUNLARI II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
9 |
0,68 |
GRUP FİTNESS III |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,28 |
ARTİSTİK CİMNASTİK II |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
8 |
0,6 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK III |
2 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
0 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
26 |
1,96 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
30 |
2,26 |
GOLF III |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
39 |
2,93 |
BUZ PATENİ II |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
FİTNESS III |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
35 |
2,63 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS II |
3 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
17 |
1,28 |
MASA TENİSİ III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,45 |
RİTMİK CİMNASTİK II |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,81 |
BADMİNTON III |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
21 |
1,58 |
TENİS III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,45 |
ORYANTİRİNG III |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
29 |
2,18 |
KAYAK III |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
28 |
2,11 |
KANO III |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3 |
3 |
1 |
0 |
0 |
1 |
16 |
1,2 |
YELKEN III |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
1 |
0 |
0 |
22 |
1,66 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,45 |
SÖRF III |
4 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
40 |
3,01 |
İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA III |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
14 |
1,05 |
BOKS III |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
30 |
2,26 |
KONDİSYON ANTRENMANI VE YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
29 |
2,18 |
BİSİKLET III |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
4 |
1 |
3 |
1 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
38 |
2,86 |
BOCCE III |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,41 |
YÜZME III |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
5 |
5 |
3 |
0 |
2 |
2 |
33 |
2,48 |
MÜSABAKA ANALİZİ |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
4 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
20 |
1,5 |
HAREKET EĞİTİMİ VE OYUN |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
10 |
0,75 |
SPOR MEDYASI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
4 |
41 |
3,09 |
SPORDA KARŞILAŞTIRMALI İDARİ YAPI |
1 |
2 |
4 |
5 |
4 |
1 |
4 |
1 |
5 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
5 |
2 |
1 |
43 |
3,24 |
İŞ YERİ REKREASYONU |
4 |
4 |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
5 |
5 |
5 |
3 |
2 |
4 |
4 |
55 |
4,14 |
ANİMASYON VE DRAMA |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
32 |
2,41 |
SERBEST ZAMAN HUKUKU |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
43 |
3,24 |
VÜCUT GELİŞTİRME |
4 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
0 |
3 |
3 |
38 |
2,86 |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
5 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
30 |
2,26 |
SPOR VE TURİZM |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
40 |
3,01 |
HERKES İÇİN SPOR |
4 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
39 |
2,93 |
SPOR FELSEFESİ VE OLİMPİZM |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
35 |
2,63 |
SPOR VE SİYASET BİLİMİ |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
61 |
4,59 |
YAŞLILARDA KADINLARDA VE ÇOCUKLARDA SPOR |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
36 |
2,71 |
ANİMASYON VE ANİMATÖRLÜK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
15 |
1,13 |
PARK VE AÇIK ALAN REKREASYONU |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
13 |
0,98 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,56 |
SINIF YÖNETİMİ |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
61 |
4,59 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
41 |
3,09 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
31 |
2,33 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,2 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
26 |
1,96 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
2 |
22 |
1,66 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
8 |
0,6 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
1 |
5 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,98 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
18 |
1,35 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
1 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
15 |
1,13 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
3 |
4 |
5 |
5 |
2 |
5 |
2 |
3 |
4 |
40 |
3,01 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,98 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
10 |
0,75 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
85 |
6,4 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,28 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
2 |
1 |
5 |
1 |
2 |
0 |
18 |
1,35 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,38 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
1 |
4 |
5 |
4 |
5 |
42 |
3,16 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
4 |
2 |
4 |
0 |
0 |
0 |
16 |
1,2 |
TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
2 |
2 |
5 |
1 |
1 |
0 |
16 |
1,2 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
15 |
1,13 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
43 |
3,24 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
16 |
1,2 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
8 |
0,6 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,05 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
22 |
1,66 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
367 |
207 |
181 |
261 |
216 |
211 |
265 |
226 |
237 |
430 |
465 |
546 |
521 |
505 |
272 |
286 |
319 |
5515 |
414,97 |