| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,15 |
| GENEL HUKUK |
1 |
1 |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
2 |
5 |
1 |
4 |
5 |
1 |
1 |
36 |
2,75 |
| BASKETBOL I |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
28 |
2,14 |
| YÜZME I |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,07 |
| HENTBOL I |
3 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
36 |
2,75 |
| GÜREŞ I |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
1 |
4 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
42 |
3,2 |
| FUTBOL I |
4 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
5 |
3 |
4 |
5 |
4 |
2 |
1 |
4 |
42 |
3,2 |
| JUDO I |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
30 |
2,29 |
| VOLEYBOL I |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
| KARATE-DO I |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
4 |
2 |
5 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
31 |
2,36 |
| YOGA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
3 |
3 |
4 |
3 |
39 |
2,97 |
| SATRANÇ I |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
5 |
4 |
0 |
5 |
4 |
0 |
1 |
2 |
30 |
2,29 |
| FUTSAL I |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
16 |
1,22 |
| TAEKWONDO I |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
18 |
1,37 |
| STEP AEROBİK I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
| ATICILIK I |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
34 |
2,59 |
| SPINNING I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
3 |
4 |
0 |
1 |
1 |
21 |
1,6 |
| ESKRİM I |
0 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
0 |
1 |
22 |
1,68 |
| HALK OYUNLARI I |
4 |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
0 |
2 |
1 |
25 |
1,91 |
| GRUP FİTNESS I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
31 |
2,36 |
| ARTİSTİK CİMNASTİK I |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
12 |
0,92 |
| MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
33 |
2,52 |
| GÖSTERİ CİMNASTİĞİ I |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
0 |
1 |
1 |
0 |
17 |
1,3 |
| GOLF I |
3 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
2 |
27 |
2,06 |
| BUZ PATENİ I |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
19 |
1,45 |
| FİTNESS I |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
14 |
1,07 |
| RİTİM EĞİTİMİ VE DANS I |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
1 |
5 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
| MASA TENİSİ I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,46 |
| RİTMİK CİMNASTİK I |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,75 |
| BADMİNTON I |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
28 |
2,14 |
| PİLATES I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
3 |
32 |
2,44 |
| TENİS I |
4 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
40 |
3,05 |
| ORYANTİRİNG I |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
28 |
2,14 |
| KAYAK I |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
25 |
1,91 |
| KANO I |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
28 |
2,14 |
| YELKEN I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
14 |
1,07 |
| İLKYARDIM VE SUDA CAN KURTARMA I |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
3 |
4 |
2 |
3 |
37 |
2,82 |
| TEMEL DONANIMLI DALIŞ I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
8 |
0,61 |
| BOKS I |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
0 |
22 |
1,68 |
| SÖRF I |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
18 |
1,37 |
| BİSİKLET I |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
0 |
4 |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
25 |
1,91 |
| BOCCE I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
| OKÇULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BASKETBOL II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
9 |
0,69 |
| GÜREŞ II |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
5 |
0 |
4 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
41 |
3,13 |
| JUDO II |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
21 |
1,6 |
| FUTBOL II |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
18 |
1,37 |
| KARATE-DO II |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
1 |
31 |
2,36 |
| FUTSAL II |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
14 |
1,07 |
| SATRANÇ II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
26 |
1,98 |
| VOLEYBOL II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
15 |
1,14 |
| TAEKWANDO II |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
14 |
1,07 |
| HENTBOL II |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
11 |
0,84 |
| ATICILIK II |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
31 |
2,36 |
| ESKRİM II |
3 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
0 |
1 |
23 |
1,75 |
| YEREL YÖNETİMLERDE SPOR |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
68 |
5,19 |
| GRUP FİTNESS II |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
29 |
2,21 |
| GÖNÜLLÜLÜK VE TOPLUMSAL DUYARLILIK UYGULAMALARI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
5 |
32 |
2,44 |
| MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
33 |
2,52 |
| OYUN KÜLTÜR VE SERBEST ZAMAN |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
4 |
3 |
2 |
2 |
0 |
1 |
21 |
1,6 |
| GOLF II |
3 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
2 |
27 |
2,06 |
| GENEL BESLENME |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
31 |
2,36 |
| FİTNESS II |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,99 |
| ZAMAN YÖNETİMİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
25 |
1,91 |
| MASA TENİSİ II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,46 |
| SPORCU SAĞLIĞI |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
1 |
2 |
3 |
34 |
2,59 |
| BADMİNTON II |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
28 |
2,14 |
| SPORDA DOPİNG VE ETİK |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
| TENİS II |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
32 |
2,44 |
| EĞİTSEL OYUNLAR |
4 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
1 |
1 |
3 |
36 |
2,75 |
| ORYANTİRİNG II |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
3 |
0 |
1 |
1 |
27 |
2,06 |
| SPOR MENAJERLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
39 |
2,97 |
| KAYAK II |
4 |
1 |
1 |
3 |
0 |
1 |
0 |
3 |
1 |
1 |
2 |
5 |
4 |
2 |
1 |
1 |
3 |
33 |
2,52 |
| SPORDA FAİR-PLAY EĞİTİMİ |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
49 |
3,74 |
| KANO II |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
5 |
30 |
2,29 |
| YÜKSEK PERFORMANSTA PERİYOTLAMA |
3 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
0 |
0 |
1 |
29 |
2,21 |
| İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA II |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
5 |
30 |
2,29 |
| YELKEN II |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
14 |
1,07 |
| BOKS II |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
3 |
5 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
30 |
2,29 |
| ÖZEL ANTRENMAN BİLGİSİ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
22 |
1,68 |
| TEMEL DONANIMLI DALIŞ II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,38 |
| REKREASYON PAZARLAMASI VE SPONSORLUK |
4 |
3 |
1 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
47 |
3,59 |
| SÖRF II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
0 |
1 |
0 |
21 |
1,6 |
| YÖNETİM SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİSİKLET II |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
5 |
30 |
2,29 |
| SPOR MASAJI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BOCCE II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
| SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
1 |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
2 |
4 |
4 |
1 |
1 |
1 |
27 |
2,06 |
| YÜZME II |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
1 |
1 |
4 |
26 |
1,98 |
| EGZERSİZ PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ |
3 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
23 |
1,75 |
| UYGULAMALI DOĞA SPORLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPORCU TEMSİLCİLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
1 |
39 |
2,97 |
| UYGULAMALI SU SPORLARI |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
23 |
1,75 |
| SPORDA VE EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİRLİK |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
32 |
2,44 |
| PROTOKOL KURALLARI VE KİŞİLERARASI İLETİŞİM |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
38 |
2,9 |
| EKONOMİYE GİRİŞ |
3 |
2 |
1 |
2 |
4 |
5 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
35 |
2,67 |
| DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
| REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI |
4 |
2 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
67 |
5,11 |
| SPORDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
5 |
3 |
2 |
2 |
63 |
4,81 |
| SPOR YARALANMALARI |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
21 |
1,6 |
| KUVVET ANTRENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DOĞA VE SPOR FOTOĞRAFÇILIĞI |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
1 |
4 |
5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
32 |
2,44 |
| SÜRAT, ÇABUKLUK VE ÇEVİKLİK ANRTENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPOR YAYINCILIĞI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
4 |
41 |
3,13 |
| REKREASYONDA PROGRAM GELİŞTİRME |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
50 |
3,81 |
| COĞRAFYA KÜLTÜRÜ VE SPOR |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
43 |
3,28 |
| SPOR EKONOMİSİ |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
5 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
1 |
51 |
3,89 |
| SPORDA ETKİNLİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SERBEST ZAMAN BECERİLERİ |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
5 |
1 |
2 |
3 |
40 |
3,05 |
| SPORDA GİRİŞİMCİLİK PROJELERİ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
2 |
22 |
1,68 |
| PARK REKREASYONU |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
2 |
3 |
36 |
2,75 |
| ESENLİK VE SPOR |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
29 |
2,21 |
| ENGELLİLERDE SPOR |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
35 |
2,67 |
| GENEL MUHASEBE |
1 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
34 |
2,59 |
| ENGELLİLERDE ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
35 |
2,67 |
| SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
66 |
5,03 |
| ENGELLİLERDE EĞİTSEL OYUNLAR |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
48 |
3,66 |
| REKREASYONEL KAYNAKLAR |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
45 |
3,43 |
| BİLGİSAYAR DESTEKLİ PERFORMANS ANALİZİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,82 |
| SPORDA ÇOCUK KORUMA |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
38 |
2,9 |
| YAŞAM KOÇLUĞU VE BİREYSEL ANTRENÖRLÜK |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
49 |
3,74 |
| DAYANIKLILIK ANTRENMAN YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,82 |
| GÜREŞ III |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
4 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
21 |
1,6 |
| JUDO III |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
12 |
0,92 |
| KARATE-DO III |
4 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
0 |
5 |
5 |
1 |
3 |
0 |
0 |
29 |
2,21 |
| YOGA II |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
5 |
3 |
2 |
4 |
3 |
38 |
2,9 |
| SATRANÇ III |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,3 |
| PİLATES II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
| TAEKWANDO III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
21 |
1,6 |
| STEP AEROBİK II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
3 |
32 |
2,44 |
| ATICILIK III |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
37 |
2,82 |
| SPİNNİNG II |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
2 |
44 |
3,36 |
| ESKRİM III |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
2 |
0 |
2 |
21 |
1,6 |
| HALK OYUNLARI II |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
9 |
0,69 |
| GRUP FİTNESS III |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,3 |
| ARTİSTİK CİMNASTİK II |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
8 |
0,61 |
| MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK III |
2 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
0 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
26 |
1,98 |
| GÖSTERİ CİMNASTİĞİ II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
30 |
2,29 |
| GOLF III |
4 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
39 |
2,97 |
| BUZ PATENİ II |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
16 |
1,22 |
| FİTNESS III |
5 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
35 |
2,67 |
| RİTİM EĞİTİMİ VE DANS II |
3 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
17 |
1,3 |
| MASA TENİSİ III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,46 |
| RİTMİK CİMNASTİK II |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
| BADMİNTON III |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
21 |
1,6 |
| TENİS III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,46 |
| ORYANTİRİNG III |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
29 |
2,21 |
| KAYAK III |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
28 |
2,14 |
| KANO III |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3 |
3 |
1 |
0 |
0 |
1 |
16 |
1,22 |
| YELKEN III |
3 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
1 |
0 |
0 |
22 |
1,68 |
| TEMEL DONANIMLI DALIŞ III |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
6 |
0,46 |
| SÖRF III |
4 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
40 |
3,05 |
| İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA III |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
14 |
1,07 |
| BOKS III |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
30 |
2,29 |
| KONDİSYON ANTRENMANI VE YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
29 |
2,21 |
| BİSİKLET III |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
4 |
1 |
3 |
1 |
4 |
3 |
1 |
3 |
1 |
38 |
2,9 |
| BOCCE III |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
| YÜZME III |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
5 |
5 |
3 |
0 |
2 |
2 |
33 |
2,52 |
| MÜSABAKA ANALİZİ |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
4 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
20 |
1,53 |
| HAREKET EĞİTİMİ VE OYUN |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
10 |
0,76 |
| SPOR MEDYASI |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
4 |
41 |
3,13 |
| SPORDA KARŞILAŞTIRMALI İDARİ YAPI |
1 |
2 |
4 |
5 |
4 |
1 |
4 |
1 |
5 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
5 |
2 |
1 |
43 |
3,28 |
| İŞ YERİ REKREASYONU |
4 |
4 |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
5 |
5 |
5 |
3 |
2 |
4 |
4 |
55 |
4,2 |
| ANİMASYON VE DRAMA |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
32 |
2,44 |
| SERBEST ZAMAN HUKUKU |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
2 |
2 |
2 |
43 |
3,28 |
| VÜCUT GELİŞTİRME |
4 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
0 |
3 |
3 |
38 |
2,9 |
| ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ |
2 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
5 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
30 |
2,29 |
| SPOR VE TURİZM |
3 |
1 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
3 |
40 |
3,05 |
| HERKES İÇİN SPOR |
4 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
39 |
2,97 |
| SPOR FELSEFESİ VE OLİMPİZM |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
35 |
2,67 |
| SPOR VE SİYASET BİLİMİ |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
61 |
4,65 |
| YAŞLILARDA KADINLARDA VE ÇOCUKLARDA SPOR |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
2 |
1 |
3 |
36 |
2,75 |
| ANİMASYON VE ANİMATÖRLÜK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
15 |
1,14 |
| PARK VE AÇIK ALAN REKREASYONU |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
13 |
0,99 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
| SINIF YÖNETİMİ |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
61 |
4,65 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
41 |
3,13 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
31 |
2,36 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
1,22 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
26 |
1,98 |
| GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
29 |
2,21 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
2 |
22 |
1,68 |
| GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
8 |
0,61 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
1 |
5 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,99 |
| DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
18 |
1,37 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
1 |
2 |
5 |
0 |
1 |
0 |
15 |
1,14 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
3 |
4 |
5 |
5 |
2 |
5 |
2 |
3 |
4 |
40 |
3,05 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSTATİSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0,99 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
10 |
0,76 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
85 |
6,48 |
| YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,3 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,3 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
2 |
1 |
5 |
1 |
2 |
0 |
18 |
1,37 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,38 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
0 |
1 |
3 |
1 |
5 |
1 |
4 |
5 |
4 |
5 |
42 |
3,2 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
2 |
1 |
23 |
1,75 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
4 |
2 |
4 |
0 |
0 |
0 |
16 |
1,22 |
| TEMEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
2 |
2 |
5 |
1 |
1 |
0 |
16 |
1,22 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
14 |
1,07 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
15 |
1,14 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
43 |
3,28 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
16 |
1,22 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
8 |
0,61 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,07 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
22 |
1,68 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
369 |
209 |
183 |
263 |
219 |
214 |
268 |
232 |
241 |
434 |
470 |
551 |
530 |
514 |
275 |
290 |
322 |
5584 |
425,93 |