| ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| ALMANCA IV |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BANKACILIKTA PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| SİGORTACILIKTA OKURYAZARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BANKACILIKTA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| ULUSLARARASI BANKACILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| FİNANSAL TABLOLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| BİREYSEL VE KURUMSAL BANKACILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL HİZMET PAZARLAMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| SİGORTACILIKTA HASAR UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİGORTACILIKTA REASÜRANS UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BANKACILIKTA KREDİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| SAĞLIK VE EMEKLİLİK SİGORTALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| FİNANSAL KURULUŞLARDA DENETİM VE DÜZENLEME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KATILIM BANKACILIĞI VE İSLAMİ FİNANS |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜNYA EKONOMİSİNDE GÜNCEL SORUNLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| PORTFÖY YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| BANKA VE SİGORTA MUHASEBESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| SİGORTA VE RİSK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| UYGULAMALI VERİ ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BANKACILIKTA RİSK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİGORTACILIKTA RİSK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| HAVACILIK BİLİŞİM SİSTEMLERİ |
3 |
2 |
1 |
4 |
1 |
3 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
1 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
48 |
3,46 |
| HAVACILIKTA İMALAT YÖNTEMLERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| HAVA ARACI SARF MALZEMELERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| UÇAK ELEKTRİĞİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| HİDROLİK VE PNÖMATİK |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| UÇUŞ VE YER EMNİYET KURALLARI |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| UÇAK GÖSTERGE SİSTEMLERİ VE TEKNİKLERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| HAVAARACI AVİYONİK SİSTEMLERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
0 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
65 |
4,69 |
| UÇAK GÖVDESİ VE UÇUŞ KUMANDALARI |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
57 |
4,11 |
| TEKNİK HAVACILIK İNGİLİZCESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ UÇAK KABLOLAMA TEKNİKLERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| TAHRİBATSIZ MUAYENE YÖNTEMLERİ |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
88 |
6,34 |
| İLERİ ELEKTRİK MAKİNALARI UYGULAMALARI |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| HAVACILIK KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
75 |
5,41 |
| HAVAALANLARI TEHLİKELİ KİMYASAL VE MÜDAHALE YÖNTEMLERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| UÇAK YAKITLARI VE EMNİYETİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
5 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
69 |
4,97 |
| UÇAK KOMPOZİT MALZEMELERİ ÜRETİM TEKNİKLERİ |
2 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
68 |
4,9 |
| HAVA ARACI BAKIM PROSEDÜRLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YEMEK FOTOĞRAFÇILIĞI VE STİLİSTLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| ARTİZANAL ÜRÜNLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| UNLU MAMÜLLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| ZİYAFET ORGANİZASYONU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| SOSLAR VE ÇORBALAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| TOPLU YEMEK SİSTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ VE BİYOÇEŞİTLİLİK |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| PİŞİRME TEKNİKLERİ VE KİNETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MUTFAK TEKNOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| DENİZ ÜRÜNLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MİTOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MİKSOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| PROFESYONEL ETİK |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
6 |
0,43 |
| DÜNYA MUTFAK KÜLTÜRLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA KİMYASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKOLOJİK GASTRONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| NÜTRİSYONEL GENETİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| GASTROTURİZM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| GASTRONOMİ VE SANAT |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| FÜZYON MUTFAK VE MOLEKÜLER GASTRONOMİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YEMEK VE KÜLTÜREL ANTROPOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| SICAK VE SOĞUK TATLILAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MUTFAKTA 3D-STEREOKİMYA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| VEJATERYAN MUTFAĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| SOĞUK MUTFAK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| SAĞLIKLI VE ÖZEL DİYETLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| OSMANLI YEMEK KÜLTÜRÜ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| SOKAK LEZZETLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FERMENTE GIDALAR TEKNOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
3 |
37 |
2,67 |
| HAVA TRAFİK HİZMETLERİ VE KONTROL ÜNİTELERİ |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
2 |
4 |
1 |
43 |
3,1 |
| HAVACILIKTA STRATEJİK YÖNETİM |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
59 |
4,25 |
| OPERASYON YÖNETİMİ |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
60 |
4,33 |
| HAVA HUKUKU |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
45 |
3,24 |
| ULAŞTIRMA EKONOMİSİ |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
60 |
4,33 |
| HAVAALANI İŞLETMECİLİĞİ |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
47 |
3,39 |
| TEMSİL GÖZETİM VE YÖNETİM |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
61 |
4,4 |
| HAVACILIKTA PROJE YÖNETİMİ |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
51 |
3,68 |
| HAVACILIK HABERLEŞMESİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
58 |
4,18 |
| HAVACILIK BAKIM YÖNETİMİ |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
1 |
56 |
4,04 |
| HAVAALANI PLANLAMASI VE TASARIMI |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
1 |
52 |
3,75 |
| HAVACILIK İNGİLİZCESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKİP KAYNAK YÖNETİMİ |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
2 |
45 |
3,24 |
| TEMEL SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
55 |
3,97 |
| HAVAYOLU PROFESYONEL YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HAVACILIKTA İNOVASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HAVACILIKTA KARİYER PLANLAMA |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
2 |
1 |
58 |
4,18 |
| HAVACILIKTA İNSAN FAKTÖRÜ |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
68 |
4,9 |
| MÜLAKAT TEKNİKLERİ |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
3 |
1 |
23 |
1,66 |
| BİLETLEME VE REZERVASYON |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
38 |
2,74 |
| HAVACILIKTA RİSK VE KRİZ YÖNETİMİ |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
55 |
3,97 |
| UÇAK KAZALARI VE VAKA İNCELEMELERİ |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
64 |
4,61 |
| HAVAYOLU GELİR YÖNETİMİ |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
52 |
3,75 |
| HAVACILIKTA GÜNCEL KONULAR |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
60 |
4,33 |
| MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ |
0 |
5 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
4 |
4 |
39 |
2,81 |
| UÇUŞ OPERASYONU VE HAVA TRAFİK KURALLARI |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
53 |
3,82 |
| MODEL UÇAK YAPIMI |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
1 |
2 |
3 |
49 |
3,53 |
| İLERİ METEOROLOJİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
1 |
3 |
56 |
4,04 |
| HAVAYOLU EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HAVALİMANI SLOT YÖNETİMİ VE PLANLAMA |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
52 |
3,75 |
| HAVAYOLU KURUMSAL İLİŞKİLER YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HAVA VE UZAY PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖRGÜT KÜLTÜRÜ AÇISINDAN YÖNETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KRİZ YÖNETİMİ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| DAVRANIŞ BİLİMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| İKNA KURAMLARI VE RETORİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| İTİBAR YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| POPÜLER KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| REKLAMDA GRAFİK ANİMASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| EKONOMETRİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| HALKLA İLİŞKİLERDE MEDYA PLANLAMASI |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4 |
0 |
1 |
0 |
0 |
13 |
0,94 |
| HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINDA YENİ MEDYA KULLANIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| DİJİTAL PAZARLAMADA YAKLAŞIMLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
6 |
0,43 |
| REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| KAMUOYU ARAŞTIRMALARI |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| MEDYA KÜLTÜR VE TOPLUM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| KİŞİLERARASI İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| HALKLA İLİŞKİLER VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| İNTERAKTİF MEDYA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| İLETİŞİM HUKUKUNA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| WEB SİTESİ TASARIMI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| PROBLEM ÇÖZME VE ALGORİTMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
4 |
1 |
1 |
9 |
0,65 |
| PYTHON PROGRAMLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLGİSAYAR AĞLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YATIRIM PROJE ANALİZİ |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| HİZMET PAZARLAMASI |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
5 |
0,36 |
| MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| KARAR VERME TEKNİKLERİ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| ELEKTRONİK TİCARET VE REKLAMCILIK |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| WEB SİTESİ TASARIMI II |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
22 |
1,59 |
| AĞ YÖNETİMİ VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GÜNCEL EKONOMİK SORUNLAR |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| BULUT BİLİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİŞİMDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
20 |
1,44 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
10 |
0,72 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
4 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
24 |
1,73 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,31 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,31 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,31 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
32 |
2,31 |
| MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| KİŞİSEL MARKA OLMAK VE İNOVASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| İŞLETMEYE GİRİŞ |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
14 |
1,01 |
| MEDYA VE REKLAMCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MEDYA VE KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| MEDYA VE KURUMSAL İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| MEDYA VE İLETİŞİM HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0,14 |
| MEDYA KÜLTÜRÜ VE ETİK KRİTİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| STRES HEYECAN VE ÖFKE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
10 |
0,72 |
| MOTİVASYON TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| TAKIMDAŞLIK VE EKİP ÇALIŞMASI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
0 |
10 |
0,72 |
| YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE GAZETECİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| E-YAYINCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİ VE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYA VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LİDERLİK VE YÖNETİCİLİK |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
12 |
0,87 |
| KUŞAK FARKLILIKLARI VE REÇETELER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MEDYA VE MULTİMEDYA TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MEDYA VE SİYASAL İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MEDYA VE MASAÜSTÜ YAYINCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| ZAMAN VE TOPLANTI YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
0,29 |
| YENİ MEDYA VE TEKNOLOJİ KURAMLARINA EKONOMİ POLİTİK YAKLAŞIMLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA VE KÜRESELLEŞME KRİTİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| MEDYA VE MARKA YÖNETİM STRATEJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| YEREL MEDYA VE GAZETECİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPOR GAZETECİLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RADYO VE TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYA VE KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ VE ARAYÜZ TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYA VE VERİ MADENCİLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
5 |
0,36 |
| GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,22 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
4 |
4 |
1 |
1 |
24 |
1,73 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİNEMA TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| KİTLE İLETİŞİMDE PROBLEMLER VE ETİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| KISA FİLM UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
11 |
0,79 |
| HABER FOTOĞRAFÇILIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ KURGU TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
13 |
0,94 |
| HABER SOSYOLOJİSİ VE TEMSİL |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| GÖRSEL KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRK MEDYA TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL OKURYAZARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| OYUNCU YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| SİNEMA KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
8 |
0,58 |
| MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR MEDYA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| DİZİ VE FİLM ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| BELGESEL FİLM YAPIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLUMSAL BELLEK VE BELGESEL |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
7 |
0,5 |
| VİDEOGRAFİK ELEŞTİRİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRK SİNEMA TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ALTERNATİF MEDYA VE ALTERNATİF HABERCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLERİ DÜZEY TELEVİZYON HABERCİLİĞİ VE SPİKERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA PERFORMANSI VE EKRAN DİLİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| PAZARLAMA İLETİŞİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RÖPORTAJ TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYAL MEDYADA REKLAM UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYA VE SİMÜLASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YENİ MEDYA VE KÜRESELLEŞME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL REKLAMCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TÜRKİYE SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YURTTAŞ GAZETECİLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
5 |
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
1 |
3 |
4 |
4 |
0 |
3 |
3 |
2 |
4 |
5 |
3 |
3 |
2 |
54 |
3,89 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
92 |
163 |
139 |
134 |
138 |
126 |
114 |
148 |
154 |
175 |
280 |
126 |
156 |
212 |
160 |
164 |
237 |
210 |
143 |
118 |
3189 |
229,92 |