TR EN

MODA VE MARKALAŞMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MTT478 MODA VE MARKALAŞMA 5 4 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu dersle öğrencilere, 20. yüzyılın sonları ve 21. yüzyılın başlarında öne çıkan marka kavramı stratejilerinin ve marka iletişiminin moda tasarım konusu üzerindeki etkilerini kavrama becerisi kazandırmak amaçlanmaktadır.
İçerik: Bu dersin içeriği; Marka ve markalaşma kavramları, tarihsel sürecinin analizi, Tüketim kavramının 20. yüzyıldaki konumunu, Kültür ve davranış biçimlerinin tasarım ile ilişkisi, Kurumsal kimlik tasarımının firmalar üzerindeki öneminin Moda tasarımının örnekler ile incelenmesi, Küreselleşme kavramı çerçevesinde moda, marka ve tasarım konularını kapsamaktadır.