TR EN

MODA VE MARKALAŞMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MTT478 MODA VE MARKALAŞMA 5 4 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 - Dersin işleyiş planı, amacı ve içeriğinin açıklanması, kullanılacak kaynakların, izlenecek yöntemlerin, konuların ve dersin genel tanımı Beyin Fırtınası, Anlatma Yöntemi
2 Kaynak tarama Markanın tanımı, mark, Dünyada ve Türkiye’de markalaşmanın tarihi Anlatma Yöntemi
3 Kaynak tarama Marka yönetimi süreci; marka imajı, marka ederi, marka sadakati, marka farkındalığı, algılanan kalite, marka çağrışımı, marka ederi Anlatma Yöntemi
4 Kaynak tarama Marka Tasarım Süreci; marka kimliği, kişiliği, marka ismi, sembol, logo, slogan kavramlarının açıklanması. Anlatma Yöntemi
5 Kaynak tarama Marka ve Farklılaşma, kurumsal kimlik ve marka kavramı ilişkisi Anlatma Yöntemi
6 Kaynak tarama Markalaşma stratejileri Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
7 Kaynak tarama Markalaşma stratejileri Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Kaynak tarama Markalaşma stratejileri Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi
10 Araştırma Teknik Gezi Örnek Olay Yöntemi
11 Kaynak tarama Markalaşma stratejileri Anlatma Yöntemi
12 Kaynak tarama Markalaşma stratejileri Anlatma Yöntemi
13 Kaynak tarama Moda Tasarımı alanında lider markaların markalaşma hikayeleri Anlatma Yöntemi
14 Kaynak tarama Moda Tasarımı alanında lider markaların markalaşma hikayeleri Anlatma Yöntemi
15 Kaynak tarama Moda Tasarımı alanında lider markaların markalaşma hikayeleri Anlatma Yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -