1 |
- |
Dersin işleyiş planı, amacı ve içeriğinin açıklanması, kullanılacak kaynakların, izlenecek yöntemlerin, konuların ve dersin genel tanımı |
Beyin Fırtınası, Anlatma Yöntemi |
2 |
Kaynak tarama |
Markanın tanımı, mark, Dünyada ve Türkiye’de markalaşmanın tarihi |
Anlatma Yöntemi |
3 |
Kaynak tarama |
Marka yönetimi süreci; marka imajı, marka ederi, marka sadakati, marka farkındalığı, algılanan kalite, marka çağrışımı, marka ederi |
Anlatma Yöntemi |
4 |
Kaynak tarama |
Marka Tasarım Süreci; marka kimliği, kişiliği, marka ismi, sembol, logo, slogan kavramlarının açıklanması. |
Anlatma Yöntemi |
5 |
Kaynak tarama |
Marka ve Farklılaşma, kurumsal kimlik ve marka kavramı ilişkisi |
Anlatma Yöntemi |
6 |
Kaynak tarama |
Markalaşma stratejileri |
Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi |
7 |
Kaynak tarama |
Markalaşma stratejileri |
Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kaynak tarama |
Markalaşma stratejileri |
Anlatma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi |
10 |
Araştırma |
Teknik Gezi |
Örnek Olay Yöntemi |
11 |
Kaynak tarama |
Markalaşma stratejileri |
Anlatma Yöntemi |
12 |
Kaynak tarama |
Markalaşma stratejileri |
Anlatma Yöntemi |
13 |
Kaynak tarama |
Moda Tasarımı alanında lider markaların markalaşma hikayeleri |
Anlatma Yöntemi |
14 |
Kaynak tarama |
Moda Tasarımı alanında lider markaların markalaşma hikayeleri |
Anlatma Yöntemi |
15 |
Kaynak tarama |
Moda Tasarımı alanında lider markaların markalaşma hikayeleri |
Anlatma Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |