TR EN

REKLAMCILIKTA KONUMLAMA STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI303 REKLAMCILIKTA KONUMLAMA STRATEJİLERİ 5 3 3 8

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Dersin amacı, stratejik reklam planlamasının nasıl gerçekleştirildiğine dair bilgileri ve reklamda kullanılan konumlandırma stratejlerini örenciye aktarmaktır.
İçerik: Reklam yönetimi, reklamcılığın gelişim süreci ve günümüzde reklamcılık, reklam türleri, mecraları, kampanyası süreci, reklamcılıkta konumlamaya giriş, reklamcılıkta konumlamanın önemi, reklamcılıkta konumlama stratejileri (yazılı mecralar, görsel-işitsel mecralar, dijital mecralar, farklı mecralar) ve reklamcılıkta konumlama stratejileri örnekleri bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.