İçerik: |
Birinci Hafta: İletişim Kuramları (kuramın ne olduğu, nasıl geliştirildiği ve ne işe yaradığı)
İkinci Hafta: Temel iletişim modelleri
Üçüncü Hafta: Kişisel etki, yayılma ve bireyler üzerinde kitle iletişiminin kısa dönem etkileri
Dördüncü Hafta: Kitle iletişiminin kültür ve topluma etkileri
Beşinci Hafta: İzleyiciyi Merkez alan modeller
Altıncı Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Yedinci Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Sekizinci ve Dokuzuncu Hafta: Planlı iletişim
Onuncu Hafta: : Yeni Kitle iletişim araçları ve enformasyon toplumu
Onbirinci Hafta Uluslararası iletişim ve yeni yaklaşımlar
Onikinci Hafta: Değişim Kuramı
Onüçüncü Hafta: Çatışma ve değişim kuramları
Birinci Hafta: İletişim Kuramları (kuramın ne olduğu, nasıl geliştirildiği ve ne işe yaradığı)
İkinci Hafta: Temel iletişim modelleri
Üçüncü Hafta: Kişisel etki, yayılma ve bireyler üzerinde kitle iletişiminin kısa dönem etkileri
Dördüncü Hafta: Kitle iletişiminin kültür ve topluma etkileri
Beşinci Hafta: İzleyiciyi Merkez alan modeller
Altıncı Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Yedinci Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Sekizinci ve Dokuzuncu Hafta: Planlı iletişim
Onuncu Hafta: : Yeni Kitle iletişim araçları ve enformasyon toplumu
Onbirinci Hafta Uluslararası iletişim ve yeni yaklaşımlar
Onikinci Hafta: Değişim Kuramı
Onüçüncü Hafta: Çatışma ve değişim kuramları
Birinci Hafta: İletişim Kuramları (kuramın ne olduğu, nasıl geliştirildiği ve ne işe yaradığı)
İkinci Hafta: Temel iletişim modelleri
Üçüncü Hafta: Kişisel etki, yayılma ve bireyler üzerinde kitle iletişiminin kısa dönem etkileri
Dördüncü Hafta: Kitle iletişiminin kültür ve topluma etkileri
Beşinci Hafta: İzleyiciyi Merkez alan modeller
Altıncı Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Yedinci Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Sekizinci ve Dokuzuncu Hafta: Planlı iletişim
Onuncu Hafta: : Yeni Kitle iletişim araçları ve enformasyon toplumu
Onbirinci Hafta Uluslararası iletişim ve yeni yaklaşımlar
Onikinci Hafta: Değişim Kuramı
Onüçüncü Hafta: Çatışma ve değişim kuramları
Birinci Hafta: İletişim Kuramları (kuramın ne olduğu, nasıl geliştirildiği ve ne işe yaradığı)
İkinci Hafta: Temel iletişim modelleri
Üçüncü Hafta: Kişisel etki, yayılma ve bireyler üzerinde kitle iletişiminin kısa dönem etkileri
Dördüncü Hafta: Kitle iletişiminin kültür ve topluma etkileri
Beşinci Hafta: İzleyiciyi Merkez alan modeller
Altıncı Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Yedinci Hafta: Kitle iletişim araçlarının örgütlenişi, seçimi ve üretimi
Sekizinci ve Dokuzuncu Hafta: Planlı iletişim
Onuncu Hafta: : Yeni Kitle iletişim araçları ve enformasyon toplumu
Onbirinci Hafta Uluslararası iletişim ve yeni yaklaşımlar
Onikinci Hafta: Değişim Kuramı
Onüçüncü Hafta: Çatışma ve değişim kuramları |