TR EN

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HTP157 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ 1 3 3 6

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bütünleşik Pazarlama İletişimi dersi, öğrencilere pazarlama iletişimi süreçlerinde kullanılan stratejik ve yaratıcı yöntemleri öğrenme fırsatı sunar. Bu ders, reklam, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama, dijital medya ve satış promosyonu gibi farklı iletişim araçlarının bir arada etkili bir şekilde kullanılmasını öğretmeyi amaçlar. Öğrenciler, markaların tüketicilerle uyumlu bir şekilde iletişim kurmasını sağlayan stratejiler geliştirme ve uygulama becerisi kazanır.
İçerik: Bütünleşik Pazarlama İletişimine Giriş, Pazarlama İletişimi Planlama Süreci, Marka Stratejileri ve Konumlandırma, Reklam ve Medya Planlama, Halkla İlişkiler ve Sponsorluk Stratejileri, Satış Promosyonu ve Doğrudan Pazarlama, Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi, Tüketici Davranışları ve İletişim Stratejileri, İçerik Pazarlaması ve Hikâye Anlatımı, Kriz Dönemlerinde Pazarlama İletişimi, Etik ve Sosyal Sorumluluk, Küresel Pazarlama İletişimi Stratejileri, Kampanya Yönetimi ve Değerlendirme, Uygulamalı Proje Çalışması.