TR EN

Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri

(0) Etkisiz (1) En Düşük (2) Düşük (3) Orta (4) İyi (5) Çok İyi
0 1 2 3 4 5
Zorunlu Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 T %
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I 2 1 3 2 2 2 3 1 2 2 1 2 3 1 1 0 28 35
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II 1 1 2 1 1 1 1 1 3 3 1 1 2 0 1 3 23 28,75
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 1 0 1 1 1 2 2 2 3 3 3 2 2 0 3 1 27 33,75
GENEL EKONOMİ 1 5 3 3 5 5 5 2 3 3 5 5 5 0 5 5 60 75
GENEL İŞLETME 4 0 4 5 4 0 4 3 5 5 0 0 4 5 4 4 51 63,75
DAVRANIŞ BİLİMLERİ 4 5 5 5 4 0 0 5 4 4 4 0 5 5 4 5 59 73,75
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ 5 5 0 4 5 4 5 1 2 3 4 3 5 1 3 5 55 68,75
REKLAMCILIĞA GİRİŞ 5 4 2 2 4 3 3 1 3 5 4 5 5 2 4 5 57 71,25
İLETİŞİME GİRİŞ 5 3 2 2 2 2 3 1 3 5 3 2 3 2 3 3 44 55
HALKLA İLİŞKİLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 5 5 4 4 5 4 4 5 4 4 4 3 4 3 5 4 67 83,75
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI 4 4 5 5 2 2 4 5 4 4 5 4 5 5 4 5 67 83,75
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI 3 5 2 4 5 5 5 5 4 5 5 5 5 4 5 5 72 90
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 3 5 3 3 4 4 5 3 3 3 5 5 4 3 5 4 62 77,5
YAZ STAJI 0 3 5 4 5 5 5 3 4 5 5 5 5 5 4 5 68 85
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ 2 5 2 2 5 5 5 3 3 3 5 5 5 3 5 5 63 78,75
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ 3 5 2 2 4 3 4 4 5 5 4 5 5 1 5 5 62 77,5
TÜRK DİLİ I 4 5 4 5 5 4 4 3 4 5 4 3 4 4 5 4 67 83,75
TÜRK DİLİ II 4 3 5 4 4 5 5 5 5 4 4 4 3 3 4 4 66 82,5
YABANCI DİL I (İNG.) 0 0 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 5 0 0 11 13,75
YABANCI DİL II (İNG.) 1 2 2 1 1 1 2 1 2 2 3 2 3 4 3 3 33 41,25
TOPLAM 57 66 59 59 68 58 69 54 66 73 71 61 77 56 73 75 1042 1302,5
Seçmeli Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 T %
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ 1 0 2 0 0 0 0 0 1 0 2 0 2 0 0 2 10 10,64
GİRİŞİMCİLİK 4 0 5 4 0 0 0 4 5 4 0 0 0 4 0 0 30 31,91
REKLAMCILIKTA YAZIM VE TASARIM 5 4 2 1 4 5 5 5 5 1 4 3 3 3 4 4 58 61,7
BEDEN DİLİ VE ETKİLİ KONUŞMA 3 5 3 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 74 78,72
SOSYAL DAVRANIŞ VE PROTOKOL 4 4 4 4 0 4 4 3 2 3 3 3 3 3 3 3 50 53,19
MEDYA VE MEDYA PLANLAMASI 4 4 3 3 4 5 5 4 4 4 4 5 5 1 5 5 65 69,15
SOSYAL MEDYA 5 4 4 4 5 5 5 2 5 4 5 4 4 4 5 2 67 71,28
SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK 5 5 5 5 4 4 4 2 2 2 4 4 5 2 5 5 63 67,02
MARKA VE MARKA YÖNETİMİ 4 4 4 4 5 5 5 4 4 4 4 5 5 3 5 4 69 73,4
PAZARLAMA İLKELERİ 0 0 1 3 2 1 2 3 3 3 2 1 0 0 3 3 27 28,72
FELSEFE 5 4 4 3 3 3 3 3 5 4 4 3 5 5 4 5 63 67,02
SİNEMADA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM 5 4 5 5 5 5 0 4 4 5 5 4 4 5 5 4 69 73,4
YÖNETİM VE ORGANİZASYON 1 2 5 5 4 2 3 5 5 5 3 4 3 1 3 3 54 57,45
İLK YARDIM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI 5 3 5 5 1 1 1 1 2 2 2 2 2 2 1 1 36 38,3
SOSYOLOJİ 5 4 3 3 3 3 3 5 4 4 4 4 4 5 3 5 62 65,96
PSİKOLOJİ 4 4 4 5 4 4 4 4 4 4 3 4 4 4 4 4 64 68,09
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLAM 60 51 59 57 49 52 49 54 60 54 54 51 54 47 55 55 861 915,96