TR EN

KURUMSAL İLETİŞİM DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HTP256 KURUMSAL İLETİŞİM 4 3 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Kurumsal İletişim dersi, öğrencilere kurumların iç ve dış iletişim süreçlerini yönetme, kurumsal kimlik oluşturma ve marka algısı geliştirme konularında bilgi ve beceri kazandırmayı amaçlar. Ders, stratejik iletişim planlaması, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri, medya ilişkileri ve kriz yönetimi gibi alanları kapsayarak, öğrencilerin iletişim süreçlerini profesyonelce yönetmelerini hedefler.
İçerik: Kurumsal İletişime Giriş, Kurumsal Kimlik ve İmaj, Kurumsal İletişim Araçları, İç İletişim ve Çalışan İlişkileri, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Medya İlişkileri Yönetimi, Dijital Kurumsal İletişim, Marka ve Kurum İlişkisi, Kriz İletişimi ve Yönetimi, Paydaş İlişkileri, Kurumsal Etkinlik Yönetimi, Kurumsal İletişimde Etik ve Hukuk, Kurumsal İletişim Stratejilerinin Değerlendirilmesi, Uygulamalı Kurumsal İletişim Projesi.