TR EN

TELEVİZYON REKLAMCILIĞI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTP253 TELEVİZYON REKLAMCILIĞI 3 2 2 3

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu ders ile; öğrencilere reklamcılık kavramını, kuramlarını ve ilkelerini tanıtarak, başarılı bir reklam uygulaması için gerekli altyapıyı oluşturmak amaçlanmaktadır.
İçerik: Bu dersin içeriğini; reklamcılığın tanımı ve önemi, tarihsel süreçte reklamcılığın gelişimi, reklam ve pazarlama, reklamın amaçları ve işlevleri, demografik faktörler ve reklam, psikolojik faktörler ve reklam, sosyo- kültürel faktörler ve reklam, reklam kuramları, reklam türleri, reklamda yaratıcılık, reklam kampanyası, reklamda örgütlenme yapısı, reklam ajansları ve bilinçaltı reklamcılık oluşturmaktadır.