Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
SBE501 | TEZ-I | 5 | 0 | 0 | 30 |
(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Halkla ilişkiler ve tanıtım alanlarınd gelişmiş kuramsal bilgilere sahip olur.
|
||||||
2 |
Halkla ilişkiler ve tanıtım alanlarında güncel bilgi ve gelişmeleri kuramlarla ilişkilendirebilir.
|
||||||
3 |
Halkla ilişkiler ve tanıtımla ilgili sorunları analiz edip, çözüm önerileri getirebilir.
|
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Halkla ilişkiler ve tanıtım alanlarındaki bilgi ve olguları sosyal bilimlerin diğer alanlarıyla ilişkilendirir.
|
||||||
2 |
Disiplinlerarası araştırmalar yaparak sonuçlarını bilgi ve olgusal olarak ilgili alanlara aktarır.
|
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Ulusal ve uluslararası düzeyde toplumsal olayları tarafsız olarak analiz etme ve değerlendirme bilgi ve becerisine sahip olur.
|
||||||
2 |
Disiplinlerarası araştırmalar yapma bilinci ve becerisine sahip olur.
|
||||||
3 |
Alanla ilgili mesleksel çalışmalarda halkla ilişkiler ve tanıtım alanında etik değerlerin bilincinde hareke etme becerisine sahip olur.
|
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Akademik ve alana özgü uygulamalarda mesleki sınırlılıklarını, yeterliliklerini ve sorumluluklarını tanımlar ve uygular.
|
||||||
2 |
Alanında yayımlanmış kaynakları etkin biçimde kullanarak literatür taraması yapabilir; bilimsel çalışmaları izleyebilir ve gerektiğinde kullanabilir
|
||||||
3 |
Alanıyla ilgili çalışmalarında sorun çözme, zaman yönetimi. özdisiplin ve etkin iletişim becerilerini kullanır.
|
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanıyla ilgili bir araştırma projesini tasarlayıp, sonuçlandırabilir; bulguları yorumlayarak modeller geliştirip, önerilerde bulunabilir.
|
||||||
2 |
Alanıyla ilgili birey ve grupların mesleki gelişmelerine katkı sağlar.
|
||||||
3 |
Alanında özgün çalışmalar yapma konusunda istekli, işbirliği yapmaya yatkın ve sorumluluk almaya hazırdır.
|
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanında sürekli, yaşam boyu öğrenmeyi ilke olarak benimser.
|
||||||
2 |
Alanındaki gelişmeleri, yenilikleri yakından izler.
|
||||||
3 |
Mesleki karıyerini geliştirmek için yeni bilgilerin öğrenilmesinin gerekli olduğuna inanır.
|
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Etkin iletişim teknik ve becerilerini ilgili yerlerde, ortamlarda kullanır.
|
||||||
2 |
Halkla ilişkiler ve tanıtım alanlarındaki mesleki bilgi ve becerisini kullanarak sosyal ilişkiler kurar.
|
||||||
3 |
İletişim kurmada önemi dolayısıyla en az bir yabancı dili öğrenme yetkinliğini geliştirir.
|
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Alanla ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve ilgilere duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetme yeterliliğine sahip olma.
|
||||||
2 |
Alanla ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve ilgilere duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözetme bilgi ve bilincine sahip olma.
|