TR EN

ÜÇ BOYUTLU ANİMASYON I COURSE IDENTIFICATION AND APPLICATION INFORMATION

Code Name of the Course Unit Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
TAP253 ÜÇ BOYUTLU ANİMASYON I 3 4 2 7

Objectives and Contents

Objectives: Autodesk Maya veya Blender programı ile temel animasyon prensiplerini, döngüsel animasyon yapımının ve vücud mekaniği temellei animasyonların öğretilmesini amaçlamaktadır.
Content: Autodesk Maya veya Blender programının animasyon araçlarının öğretilmesi, animasyonun 12 prensibinin anlatılması, 3 boyutlu ortamda iskelet sistemi giydirilmiş bir karaktere poz girme ve kontrol sistemini öğretimi, ana kare ve ara kare oluşturma, basit yürüme, koşma, zıplama, ağırlık kaldırma, genel graph editor kullanımı, animasyonun 3 temel ilkesi, yapılan animasyonun çıktısının alınmasını içerir.