Code | Name of the Course Unit | Semester | In-Class Hours (T+P) | Credit | ECTS Credit |
---|---|---|---|---|---|
TAP253 | ÜÇ BOYUTLU ANİMASYON I | 3 | 4 | 2 | 7 |
Objectives and Contents |
|
---|---|
Objectives: | Autodesk Maya veya Blender programı ile temel animasyon prensiplerini, döngüsel animasyon yapımının ve vücud mekaniği temellei animasyonların öğretilmesini amaçlamaktadır. |
Content: | Autodesk Maya veya Blender programının animasyon araçlarının öğretilmesi, animasyonun 12 prensibinin anlatılması, 3 boyutlu ortamda iskelet sistemi giydirilmiş bir karaktere poz girme ve kontrol sistemini öğretimi, ana kare ve ara kare oluşturma, basit yürüme, koşma, zıplama, ağırlık kaldırma, genel graph editor kullanımı, animasyonun 3 temel ilkesi, yapılan animasyonun çıktısının alınmasını içerir. |