1 |
Ders izlencesinin gözden geçirilmesi. Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, Program hakkında ön hazırlık |
Arayüz ve Temel Komutlar, programın temel ayarları hakkında bilgilendirme. |
Yüz yüze ders anlatımı |
2 |
Program komutları hakkında araştırma |
Nesne oluşturma ve düzenleme, sekmeler, seçim işlemleri hakkında bilgilendirme ve uygulama çalışması. |
sınıf içi çizim uygulaması |
3 |
Program komutları hakkında araştırma |
Kopyalama seçenekleri, hizamala ve özel durumlar hakkında bilgilendirme ve uygulama çalışması. |
sınıf içi çizim uygulaması |
4 |
Program komutları hakkında araştırma |
2 Boyutlu çizim, 2 Boyutlu değiştiriciler, Autocad-DsMAX ilişkisi. |
sınıf içi çizim uygulaması |
5 |
Program komutları hakkında araştırma |
Polygon Modelleme Araçları, Polygon modelleme menüleri. |
sınıf içi çizim uygulaması |
6 |
Program komutları hakkında araştırma |
Compound objects, malzeme, yüzey, kumaş uygulamaları. |
sınıf içi çizim uygulaması |
7 |
Program komutları hakkında araştırma |
Endüstriyel uygulamalar üzerine çalışma. |
sınıf içi çizim uygulaması |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Program komutları hakkında araştırma |
Mimari modellemeye giriş, modelin oluşturulması. |
sınıf içi çizim uygulaması |
10 |
Program komutları tekrarı |
Mimari modelleme, iç mekan objelerinin yerleştirilmesi. |
sınıf içi çizim uygulaması |
11 |
Program komutları tekrarı |
Mimari modelleme, iç mekan objelerinin tamamlanması. |
sınıf içi çizim uygulaması |
12 |
Program komutları tekrarı |
Corona render motorunun 3DsMAX içinde çalışması, temel ayarlar, |
sınıf içi çizim uygulaması |
13 |
Program komutları tekrarı |
Malzeme ve kaplamalar, kamera ve ışık ayarları. |
sınıf içi çizim uygulaması |
14 |
Program komutları tekrarı |
Render ayarları. |
sınıf içi çizim uygulaması |
15 |
Program komutları tekrarı |
Mimari modelleme ve görselleştirme. |
sınıf içi çizim uygulaması |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |