TR EN

DİJİTAL PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HRY303 DİJİTAL PAZARLAMA 7 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Ders konularına genel bakış. Anlatım ve Tartışma
2 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Internet devri: Internet kullanımıyla birlikte yaşantımızda, ilişkilerimizde ve tüketimimizde yaşanan değişimler. Anlatım ve Tartışma
3 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Medyanın gelişimi ve yeni eğilimler. Anlatım ve Tartışma
4 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Dijital medyada mecra kullanımında temel bilgiler: Zengin medya, advergaming, banner reklamları, vb, Anlatım ve Tartışma
5 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Sosyal ağlar: Windows Live, Facebook, Twitter, Friendfeed ve Youtube. Anlatım ve Tartışma
6 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma İçerik yaratma ve bir web sitesinin temel özellikleri. Anlatım ve Tartışma
7 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Markalama öğeleri ve interaktif bir site oluşumu. Anlatım ve Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma E-posta pazarlaması ve stratejileri. Anlatım ve Tartışma
10 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Dijital pazarlama ve markalama: Markanın online olmasının önemi. Anlatım ve Tartışma
11 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Başarılı yerel ve global kampanyalar. Anlatım ve Tartışma
12 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Arama ve arama motoru pazarlaması. Anlatım ve Tartışma
13 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Mobil pazarlamanın dinamikleri ve eğilimler. Anlatım ve Tartışma
14 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Sosyal medya dinamikleri: Blog’lar, viral, advertgaming, online seeding. Anlatım ve Tartışma
15 Konuyla ilgili okuma ve araştırma yapma Bütünleşik pazarlama iletişiminin yönetimi. Anlatım ve Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -