TR EN

PAZARLAMAYA GİRİŞ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ISL109 PAZARLAMAYA GİRİŞ 1 3 3 4

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Kaynakların ilgili bölümleri Pazarlama İle İlgili Temel Kavramlar -
2 Kaynakların ilgili bölümleri Pazarlama Çevresi -
3 Kaynakların ilgili bölümleri Pazarlama Bilgi Sistemleri -
4 Kaynakların ilgili bölümleri Tüketici Pazarı ve Tüketici Davranışı -
5 Kaynakların ilgili bölümleri Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Alıcı Davranışları -
6 Kaynakların ilgili bölümleri Müşteri Değeri, Tatmin, Şikâyet ve Sadakat -
7 Kaynakların ilgili bölümleri Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma -
8 - ARA SINAV -
9 Kaynakların ilgili bölümleri Ürün ve Marka Kararları -
10 Kaynakların ilgili bölümleri Fiyat ve Fiyatlandırma Kararları -
11 Kaynakların ilgili bölümleri Dağıtım Kararları -
12 Kaynakların ilgili bölümleri Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik -
13 Kaynakların ilgili bölümleri Tutundurma ve Pazarlama İletişimi -
14 Kaynakların ilgili bölümleri Reklam, Halkla İlişkiler, Kişisel Satış ve Satış Geliştirme -
15 Kaynakların ilgili bölümleri Pazarlamada Etik -
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -