1 |
- |
Ders hakkında genel bilgilendirme ve diğer dersler ile bağ kurulması |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
2 |
- |
Java diline genel bakış |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
3 |
- |
Nesneye dayalı programlama (OOP) prensiplerine genel bakış |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
4 |
- |
Nesneye dayalı programlama prensiplerinin arayüz programcılığında kullanımı, iç sınıflar |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
5 |
- |
Editöre uygun görsel arayüz tasarımcısının kurulumu ve görsel programlama ortamının tanıtılması |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
6 |
- |
Görsel programlamaya giriş |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
7 |
- |
Görsel kullanıcı arayüzü bileşenlerinin kullanımı - 1 |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
- |
Görsel kullanıcı arayüzü bileşenlerinin kullanımı - 2 |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
10 |
- |
Görsel kullanıcı arayüzü bileşenlerinin kullanımı - 3 |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
11 |
- |
Kullanıcı arayüzü bileşenleriyle veritabanı işlemleri |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
12 |
- |
Multithreading yöntemiyle kullanıcı arayüzünü etkin kullanma |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
13 |
- |
Öğrenci projelerinin sunumu ve değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
14 |
- |
Öğrenci projelerinin sunumu ve değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
15 |
- |
Öğrenci projelerinin sunumu ve değerlendirilmesi |
Anlatım, Soru Cevap, Problem Çözme Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |