1 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşlılıkta Eğitime Giriş |
Anlatım |
2 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşlanma ve Temel Geragogi |
Anlatım |
3 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin Eğitimi İle İlgili Temel Kavramlar ve Gerontolojik Bakış |
Anlatım |
4 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin Eğitiminin Tarihsel Temelleri |
Anlatım |
5 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modeller |
Anlatım |
6 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşam Boyu Öğrenmenin tanımı ve amacı |
Anlatım |
7 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşam Boyu Öğrenmenin kapsamı ve ilkeleri |
Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Dijital Yaşlanma |
Anlatım |
10 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Deneyim Olarak Öğrenme ve Değişim |
Anlatım |
11 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Türk Eğitim Sisteminde Yaşam Boyu Öğrenme Uygulamaları |
Anlatım |
12 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Tazelenme Üniversitesi Örneği |
Anlatım |
13 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Dünyada Yaşam Boyu Öğrenme Uygulamaları |
Anlatım |
14 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Dünyada Yaşam Boyu Öğrenme Uygulamaları |
Anlatım |
15 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Genel Tekrar |
Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |