| 1 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşlılıkta Eğitime Giriş |
Anlatım |
| 2 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşlanma ve Temel Geragogi |
Anlatım |
| 3 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin Eğitimi İle İlgili Temel Kavramlar ve Gerontolojik Bakış |
Anlatım |
| 4 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin Eğitiminin Tarihsel Temelleri |
Anlatım |
| 5 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin eğitimiyle ilgili yaklaşım ve modeller |
Anlatım |
| 6 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşam Boyu Öğrenmenin tanımı ve amacı |
Anlatım |
| 7 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yaşam Boyu Öğrenmenin kapsamı ve ilkeleri |
Anlatım |
| 8 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Yetişkin Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Dijital Yaşlanma |
Anlatım |
| 9 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Deneyim Olarak Öğrenme ve Değişim |
Anlatım |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Türk Eğitim Sisteminde Yaşam Boyu Öğrenme Uygulamaları |
Anlatım |
| 12 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Tazelenme Üniversitesi Örneği |
Anlatım |
| 13 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Dünyada Yaşam Boyu Öğrenme Uygulamaları |
Anlatım |
| 14 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Dünyada Yaşam Boyu Öğrenme Uygulamaları |
Anlatım |
| 15 |
Önerilen kaynakların konu ile ilgili olan kısımlarının okunması gerekir. |
Genel Tekrar |
Anlatım |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |