TR EN

ÇOCUKLUK ÇAĞI DİL BOZUKLUKLARINDA DEĞERLENDİRME VE TERAPİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
DKT305 ÇOCUKLUK ÇAĞI DİL BOZUKLUKLARINDA DEĞERLENDİRME VE TERAPİ 5 4 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozukluklarına Genel Bakış Anlatım, tartışma
2 Literatür okuma, bireysel araştırma Çocukluk Çağı Dil Bozukluklarına Genel Bakış Anlatım, tartışma
3 Literatür okuma, bireysel araştırma Dil Bozukluklarının Değerlendirilmesi: Temel Prensipler Anlatım, tartışma
4 Literatür okuma, bireysel araştırma Türkçe Dil Değerlendirme Araçları Anlatım, tartışma
5 Literatür okuma, bireysel araştırma Dil Bozukluklarının Müdahalesinde Temel Yaklaşımlar Anlatım, tartışma
6 Literatür okuma, bireysel araştırma Dil Bozukluklarının Müdahalesinde Temel Yaklaşımlar Anlatım, tartışma
7 Literatür okuma, bireysel araştırma Dil Bozukluklarının Müdahalesinde Temel Yaklaşımlar Anlatım, tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Literatür okuma, bireysel araştırma Müdahale Sonuçlarının Değerlendirilmesi Anlatım, tartışma
10 Literatür okuma, bireysel araştırma Okul Öncesi Dönemde (3-6) Müdahale Prosedürleri Anlatım, tartışma
11 Literatür okuma, bireysel araştırma Okul Öncesi Dönemde (3-6) Müdahale Prosedürleri Anlatım, tartışma
12 Literatür okuma, bireysel araştırma Okul Döneminde (6-12) Müdahale Prosedürleri Anlatım, tartışma
13 Literatür okuma, bireysel araştırma Okul Döneminde (6-12) Müdahale Prosedürleri Anlatım, tartışma
14 Literatür okuma, bireysel araştırma Otizm Spektrum Bozukluğunda Dilin Değerlendirilmesi Anlatım, tartışma, örnek olay
15 Literatür okuma, bireysel araştırma Otizm Spektrum Bozukluğunda Dile İlişkin Müdahale Yaklaşımları Anlatım, tartışma, örnek olay
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -