1 |
- |
Engellilerde spora ilişkin temel kavramlar ve Türkiye’deki yapılan sportif aktivitelerin genel durumu |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
2 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Engelli bireylerin fiziksel, psikolojik ve sosyal özellikleri ile sporun bu özellikler üzerindeki gelişimsel etkileri |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
3 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Oyunun tanımı ve oyunun özellikleri |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
4 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Oyun kuramları, oyun evreleri ve oyun çeşitleri |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
5 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Oyunun spor eğitimindeki yeri ve önemi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
6 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Oyun planı hazırlama, oyun uygulamaları ve oyun analizi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
7 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Temel hareket eğitiminin ilkeleri ve özellikleri |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Hareket eğitimini etkileyen faktörler ve sporcu gelişim evrelerinin analizi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
10 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Farklı engel grupları için fiziksel uygunluk değerlendirmeleri |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
11 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Farklı engel grupları için performans analizi ve hareket eğitimi program tasarımı |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
12 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Engelli bireyler için sporda koordinatif yetilerin önemi ve gelişim programları |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
13 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Engellilerde koordinasyon gelişimi için program tasarımı |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
14 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Engelli bireylerde ritim yetisi ve sporda önemi |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
15 |
PPT Dosyası, Literatür tarama |
Ritim eğitimi teknikleri ve uygulamaları |
Anlatım, Soru-Cevap ve Tartışma Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |