| 1 |
- |
Step aerobik Tanım ve kavramlar - Spor Dalı Teknik |
Anlatım, soru-cevap yöntemi, görsel sunum |
| 2 |
Konuya ilişkin kitap bölümü okuma |
Step aerobik tarihçesi - Spor Dalı Teknik |
Anlatım, soru-cevap yöntemi, görsel sunum |
| 3 |
Konuya ilişkin kitap bölümü okuma |
Step aerobik malzemeleri -Spor Dalı Teknik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi ve eşli çalışmalar |
| 4 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Step aerobik temel teknikleri - Spor Dalı Teknik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi ve eşli çalışmalar |
| 5 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Farklı step aerobik uygulamaları ve müsabakalar - Spor Dalı Teknik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi ve eşli çalışmalar |
| 6 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Uygulama - Spor Dalı Teknik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, eşli çalışmalar uygulama çalışmaları |
| 7 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Uygulama - Spor Dalı Teknik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, eşli çalışmalar uygulama çalışmaları |
| 8 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Spor Dalı Oyun Kuralları |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, eşli çalışmalar uygulama çalışmaları |
| 9 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Özel Antrenman Bilgisi |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, eşli çalışmalar uygulama çalışmaları |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Özel Antrenman Bilgisi |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, eşli çalışmalar uygulama çalışmaları |
| 12 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Özel Antrenman Bilgisi |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, eşli çalışmalar uygulama çalışmaları |
| 13 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Uygulama -Spor Dalı Teknik / Taktik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, uygulama yöntemi |
| 14 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Uygulama -Spor Dalı Teknik / Taktik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, uygulama yöntemi |
| 15 |
Video izleme ve kitap bölümü okuma |
Uygulama -Spor Dalı Teknik / Taktik |
Anlatım, gösterip yaptırma yöntemi, uygulama yöntemi |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |