1 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Ders İçeriği Hakkında Genel Bilgilendirme, Ders Kaynaklarının Tanıtılması. Halkla İlişkiler Kampanyalarının Oluşturulma Süreçlerine İlişkin Bilgilendirme. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
2 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Ödüllü Halkla İlişkiler Kampanyalarının İncelenmesi, Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Başarıyı Yakalama Adına Gerekli Kriterlerin Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
3 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Orijinal ve Yaratıcı Fikir Geliştirilmesi İçin İzlenecek Yolların Örnek Uygulanmış Projeler Üzerinden Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
4 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Araştırma Aşamasında İzlenecek Adımların Anlatılması. Araştırmada Faydalanılan Formal ve İnformal Kaynakların Açıklanması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
5 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında İzlenecek Problem Tespiti, Durum Analizi ve Amaçların Belirlenmesi Adımlarının Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
6 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında Hedef Kitle Gruplarının Belirlenmesi ve Bu Hedef Kitle Gruplarının Program Amaçlarının Oluşturulması Konularının Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
7 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında Oluşturulacak Aksiyon (Hareket) Planı Stratejisi Belirleme Konusunun Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında İletişim Stratejisi Geliştirme Yöntemleri, Doğru ve Etkili Mesaj Belirleme ile Medya Planlama Stratejileri Konularının Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
10 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında İletişim Stratejisi Geliştirme Yöntemleri, Doğru ve Etkili Mesaj Belirleme ile Medya Planlama Stratejileri Konularının Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
11 |
Ders Kitabının İlgili Bölümü+Slaytlar |
Halkla İlişkiler Kampanyaları Oluşturulurken Planlama Aşamasında Program Değerlendirmesi, Program Uygulama Planı (Sorumlulukların Saptanması, Takvim, Bütçe) ile Feedback Alınması ve Programın Değerlendirilmesi Adımlarının Anlatılması. |
Sunu/Anlatım Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
12 |
Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi |
Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. |
Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
13 |
Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi |
Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. |
Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
14 |
Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi |
Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. |
Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
15 |
Öğrenci Ödevlerinin Değerlendirilmesi |
Öğrenci Projelerinin Değerlendirilmesi ve Kritize Edilmesi. |
Soru Cevap Tartışma Yöntemi |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |