TR EN

REKLAMCILIKTA DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIR253 REKLAMCILIKTA DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ 3 4 2 7

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 - Reklamın Evrimi: Gelenekselden Dijitale ve Ötesine -
2 - İletişim Temelleri ve Hedef Kitle -
3 - Reklam Stratejileri: TV, Radyo ve Sosyal Medya -
4 - Reklam Metni Yazımı: Gazete İlanından Instagram Postuna -
5 - Geleneksel Mecralar: TV ve Radyo Reklamı -
6 - Senaryo ve Storyboard: Görsel Anlatım -
7 - Çekim Teknikleri: Kamera, Işık ve Renk , Video Kurgu : Geleneksel Reklamdan Kısa Form Videoya -
8 - ARA SINAV -
9 - Sosyal Medya İçerikleri: Reels, TikTok, Shorts -
10 - Dijital İçerik Formatları Dijital Kampanya Planlama ve Influencer İş Birlikleri -
11 - Geleceğin Reklamcılığı: Yapay Zekâ, AR/VR -
12 - Reklam Film Çekimi -
13 - Dijital Kampanya Planlama -
14 - Proje Sunumları (Geleneksel + Dijital + Gelecek Önerisi) -
15 - Proje Sunumları (Geleneksel + Dijital + Gelecek Önerisi) -
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -