TR EN

REKLAMCILIKTA DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIR253 REKLAMCILIKTA DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ 3 4 2 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Geleneksel ve dijital reklam mecralarını tarihsel bağlamda yorumlar
Hedef kitleyi doğru analiz eder ve farklı mecralara uygun persona oluşturur.
TV, radyo, basılı ve dijital mecralar için özgün reklam metni yazar.
Senaryo ve storyboard hazırlayarak prodüksiyon sürecini planlar.
Kamera, ışık, renk ve ses tekniklerini kullanır.
Video ve ses düzenleme yazılımlarını kullanarak içerik üretir.
Sosyal medya platformlarına özgü içerik stratejileri geliştirir.
Yapay zekâ ve artırılmış gerçeklik gibi yeni teknolojileri reklam üretiminde uygular
Etik ilkelere ve telif haklarına uygun çalışır.
Geleneksel + dijital + geleceğe dönük reklam yaklaşımlarını entegre eder.