1 |
- |
Dersin içerik ve yönteminin anlatılması; derse giriş. |
Sözlü Anlatım |
2 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama |
Diksiyon çalışmaları: nefes kontrolü, diyafram nefes çalışmaları. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama: Öğrencilere birebir uygulamalı nefes teknikleri anlatıldı. |
3 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Diksiyon çalışmaları: Ses eğitimi. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
4 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Diksiyon çalışmaları: Doğru sesletim. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama: Öğrencilerle birebir doğru harfin söylenişi çalışması yapıldı. |
5 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Akıcı ve anlaşılır konuşma. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama: Öğrenicilere metin dağıtıldı ve iki kişilik gruplar halinde birbirlerine okumaları istendi.
Dinleyen öğrenciler yanlışları not etti. |
6 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Konuşma dili kuralları. |
Sözlü Anlatım |
7 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Beden dilinin önemi, jest, mimik ve davranışlar. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Diksiyon çalışmaları: süre, tonlama, ezgi, vurgu. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama: Öğrenicilere metin dağıtıldı ve iki kişilik gruplar halinde birbirlerine okumaları istendi.
Dinleyen öğrenciler yanlışları not etti. |
10 |
Görsel ve yazılı kaynak tarama ve video izleme |
Televizyon ve radyoda dil kullanım ve seslendirme hataları. |
Sözlü Anlatım ve Görsel Sunum |
11 |
Haber izleme |
Mikrofonun ve kameranın doğru ve etkin kullanımı. |
Sözlü Anlatım ve Uygulama: Öğrenciler stüdyoda kamera önünde mikrofon kullanımını deneyimledi. |
12 |
Video izleme |
Perfore uygulamaları |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
13 |
Haber izleme |
Prompterdan haber metinlerini okuma uygulamaları. |
Uygulama: Öğrenciler stüdyoda bireysel olarak prompterdan metin okudular. |
14 |
Haber izleme |
Prompterdan haber metinlerini okuma uygulamaları. |
Uygulama: Öğrenciler stüdyoda bireysel olarak prompterdan metin okudular. |
15 |
Haber izleme |
Prompterdan haber metinlerini okuma uygulamaları. |
Uygulama: Öğrenciler stüdyoda bireysel olarak prompterdan metin okudular. |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |