1 |
Giriş |
Tanışma, ders ve dersin işleyişi hakkında bilgi verilmesi. Final uygulama projesi hakkında bilgi verilmesi. Derse giriş. |
Teorik |
2 |
Okuma, İzleme |
Görüntünün oluşumu ve kamera teknolojisinin kısa tarihi. Kamera türleri, son dönemde kullanılan dijital kameralar. Dijital kameraların özellikleri. Kamera kullanımı ve ayarlarına giriş. |
Anlatım-Uygulama |
3 |
Okuma, İzleme |
Kamera ayakları (tripod) ve diğer kamera destekleyicileri ve araçlar. |
Anlatım-Sunum-Uygulama |
4 |
Okuma, İzleme |
Kamera Pozlama Ayarlarının kullanımı (Diyafram). Uygulama ve değerlendirme. |
Uygulama |
5 |
Okuma, İzleme |
Kamera Pozlama Ayarlarının kullanımı (Enstantane ve İSO). Uygulama ve değerlendirme. |
Uygulama |
6 |
Okuma, İzleme |
Kameraların görüntü çekim formatları ve video çekiminde kullanılan teknik ayarların uygulamalı gösterimi. Uygulama çekimler ve değerlendirme. |
Uygulama |
7 |
Okuma, İzleme |
Görüntü dilinde kompozisyon. Çekim ölçekleri, çerçeve, çerçeveleme ve çerçeveleme teknikleri. Çerçevelemede etkin olan öğeler. Uygulama ve değerlendirme. |
Uygulama |
8 |
Okuma, İzleme |
Kamera açıları ve uygulama yöntemleri. Video çekiminde ışık ve ışığın estetik kullanımı.
Sahne çekim uygulaması. Uygulama ve değerlendirme. Uygulama ve değerlendirme. |
Uygulama |
9 |
Okuma, İzleme |
Video çekiminde ışık ve ışığın estetik kullanımı. Sahne çekim uygulaması. Uygulama ve değerlendirme |
Uygulama |
10 |
- |
ARA SINAV |
- |
11 |
Okuma, İzleme |
Kamera hareketleri ve uygulama yöntemleri. Uygulama Planlaması-Ödev Dağılımları |
Uygulama |
12 |
Okuma, İzleme |
Kamerada lens kullanımları. Video çekiminde sesin doğru kaydedilmesi ve ses kaydedici aygıtların tanıtılması. |
Uygulama |
13 |
Okuma, İzleme |
Final Projesi uygulamaların izlenmesi ve genel değerlendirme. |
İzleme-Değerlendirme |
14 |
Okuma, İzleme |
Final Projesi uygulamaların izlenmesi ve genel değerlendirme. |
İzleme-Değerlendirme |
15 |
Okuma, İzleme |
Final Projesi uygulamaların izlenmesi ve genel değerlendirme. |
İzleme-Değerlendirme |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |