| 1 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Tanımı, Kapsamı, Gelişimi, Özellikleri |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 2 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri - Müşteri Tatmini, Müşteri Sadakati |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 3 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 4 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 5 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 6 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 7 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 8 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 9 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 12 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI) |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 13 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Başarısızlık Nedenleri |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 14 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları ve Genel Tekrar |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 15 |
Kitapta ilgili bölümlerin okunması, gelişmelerin tartışılması |
FİNAL SINAVI |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |