KRİZ İLETİŞİMİ VE KRİZ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| YMI353 |
KRİZ İLETİŞİMİ VE KRİZ YÖNETİMİ |
5 |
3 |
3 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Kriz iletişimi ve kriz yönetimi ile ilgili temel kavramları, süreçleri ve stratejileri açıklayabilir. |
| Farklı kriz senaryoları için uygun iletişim planlarını hazırlayabilir ve kriz sürecinde doğru yöntemleri uygulayabilir. |
| Kriz dönemlerinde kurumların uyguladığı iletişim stratejilerini vaka örnekleri üzerinden analiz edebilir ve güçlü/zayıf yönlerini karşılaştırabilir. |
| Kurumsal itibarın korunmasına yönelik etkin kriz iletişimi stratejileri tasarlayabilir ve bu stratejilerin başarısını değerlendirebilir. |