REKLAM PSİKOLOJİSİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| RTI402 |
REKLAM PSİKOLOJİSİ |
8 |
3 |
3 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Reklam ve psikoloji ilişkisini açıklar. |
| Kişilik kuramlarından öğrendiklerini reklamcılığa yerleştirir. |
| İkna ve tutum değişimini tartışır. |
| Örnek reklam kampanyalarını temel kişilik kuramları, ihtiyaç kuramları ve zihinsel kuramlar çerçevesinde karşılaştırır. |
| İhtiyaç kuramlarına göre ihtiyacın reklam dilinin oluşturulmasındaki rolünü değerlendirir. |