| Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
|---|---|---|---|---|---|
| RTI451 | DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI | 7 | 3 | 3 | 7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
|---|
| Dijitalleşmenin tarihsel gelişimini ve dijital kültürün reklamcılığa etkilerini açıklayabilir. |
| Dijital pazarlama stratejilerini ve sosyal medya reklamcılığı yöntemlerini gerçek örneklerle uygulayabilir. |
| Dijital reklam performansını metrikler ve hedefleme stratejileri kullanarak değerlendirebilir. |
| Dijital reklamcılıkta etik, sürdürülebilirlik ve hukuki düzenlemeleri dikkate alarak sorumlu kampanyalar tasarlayabilir. |
| Dijital reklamcılığın türlerini karşılaştırabilir ve değerlendirebilir. |