REKLAM YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
RTI202 |
REKLAM YÖNETİMİ |
4 |
3 |
3 |
6 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Reklam yönetimi ile ilgili temel kavramlar çerçevesinde ne olduğunu istenildiği zaman doğru bir şekilde anlatır. |
Reklam kampanyası planlama sürecinden reklamın sahip olması gereken özellikleri belirler. |
Reklam senaryo yazımını ve reklam kampanya çalışmalarını açıklar. |
Örnek reklam kampanyalarını yorumlar ve analiz eder. |
Reklam yönetiminde etik ve hukuk unsurlarının önemini açıklayarak reklamı etik ve hukuk bağlamı dikkate alarak karşılaştırır. |