Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
RTI303 | REKLAMCILIKTA KONUMLAMA STRATEJİLERİ | 5 | 3 | 3 | 8 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
---|
Reklam konumlama stratejilerini iletişime ilişkin temel kavramlar çerçevesinde istenildiği zaman doğru bir şekilde anlatır. |
Reklam konumlandırma stratejileri sınıflandırmalarını amaç, hedef, mesaj, zaman ve araç bakımından olması gereken özellikleri belirler. |
Reklamın bilgilendirme, ikna, hatırlatmaya yönelik amaçlarını açıklar. |
Reklamcılıkta konumlama stratejilerinden en az 3’ünü anımsayarak mevcut bir iletişim programında bu stratejileri söz konusu program ile ilişkilendirir. |