REKLAMDA YARATICILIK DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
RTI311 |
REKLAMDA YARATICILIK |
5 |
3 |
3 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Reklamda yaratıcı strateji sürecini anlatır. |
Kampanya süreçlerinde uygulanan rekabet analizi, hedef kitle analizi, iletişim sorunu ve iletişim hedefi kavramlarını açıklar. |
Etkili bir yaratıcı strateji geliştirerek bunu ikna teknikleri ile ilişkilendirir |
Yaratıcı stratejilerin uygulandığı reklam tasarımlarını analiz eder. |