Bilgi mimarisi ve kavramlarını açıklayabilme |
Kullanıcı deneyimi tasarımını anlayabilme |
Herhangi bir sektörde kullanıcılara yönelik ihtiyaçların karşılanması noktasında bilgi teknolojisi ürünlerini kullanabilme |
Bulunduğu alandaki mevcut şartları gelişen teknolojilere ayak uyduracak şekilde geliştirebilme |
Kullanıcı deneyimini çok boyutlu olarak kavrayabilmek; çalışmalarına, projelerine uygulayabilmek |
Tasarım odaklı düşünme süreçlerini ve UX yöntemlerini doğru seçip kullanmak |
Herhangi bir sektörde kullanıcılara yönelik ihtiyaçların karşılanması noktasında bilgi teknolojisi ürünlerini kullanabilmek |
Yönlendirici geri bildirim istemek, vermek ve almak |
Kullanıcı araştırmalarını yürütebilmek |
Kullanıcı deneyimi ölçüm metotları, ölçekler ve araştırma teknikeri hakkında hakimiyet kazanmak |
Kullanılabilirlik tasarım problemlerini fark edebilmek ve çözüm önerileri geliştirebilmek |
İnsan bilgisayar, insan-sistem ilişkilerini insan odaklı olarak şekillendirebilmek |