ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
1 |
2 |
8 |
0,57 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
ALMANCA III |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
43 |
3,05 |
ALMANCA IV |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
43 |
3,05 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
ARAPÇA IV |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
43 |
3,05 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
1 |
2 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
3 |
57 |
4,04 |
SINIF YÖNETİMİ |
1 |
1 |
3 |
3 |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
3 |
5 |
3 |
50 |
3,54 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
2 |
2 |
3 |
43 |
3,05 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
1 |
3 |
1 |
4 |
5 |
3 |
4 |
2 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
53 |
3,75 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
2 |
3 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
62 |
4,39 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
3 |
1 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
2 |
4 |
3 |
61 |
4,32 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
FRANSIZCA IV |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSLAR VE ÇORBALAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MESLEK ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MENÜ PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MUTFAK AKIMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖZEL DURUMLARDA BESLENME VE REÇETELER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SERVİS TEKNİKLERİ VE GÖRGÜ KURALLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ÇALIŞMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOĞUK MUTFAK TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FÜZYON MUTFAĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ŞARAP BİLİMİ VE TEKNOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDALARIN DUYUSAL ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA COĞRAFYASI VE ROTALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RESTORAN TASARIMI VE YÖNETİCİLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ZİYAFET VE İKRAM HİZMETLERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YİYECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MASAÜSTÜ YAYINCILIK I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MASAÜSTÜ YAYINCILIK II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SEMİYOTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GRAFİK TASARIMI TARİHİ VE UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FOTOĞRAF |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TASARIMDA YAPAY ZEKA VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇAĞDAŞ GÖRSEL TASARIM VE KOMPOZİSYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARTİSTİK PERSPEKTİF |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGULAMALI GÖRSEL TASARIM İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
2 |
2 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
2 |
2 |
4 |
60 |
4,25 |
HAREKETLİ GRAFİK TASARIMI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HAREKETLİ GRAFİK TASARIMI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MİTOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
WEB ARAYÜZ TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DENEYSEL GRAFİK TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KENTSEL GRAFİK TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PORTFOLYO TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL DİL VE İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKILLI BİNALAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MOBİL YAŞAM BİRİMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MİMARLIK VE İÇ MİMARLIK TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ŞEHİRCİLİK VE KENTSEL PLANLAMA TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLERİ GRAFİK ANLATIM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN ÇEVRESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MESLEKİ UYGULAMALAR I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KENT KİMLİĞİ VE KÜLTÜREL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜRESEL ÇEVRE SORUNLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİNEMA VE MEKAN İLİŞKİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARLIKTA 3 BOYUTLU DİJİTAL GÖRSELLEŞTİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR VE ÇAĞDAŞ YAPI MALZEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DUYUSAL MEKANLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALGORİTMİK TASARIM ÇALIŞMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA DESTEKLİ MEKAN TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ESNEK MOBİLYA TASARIMI VE ERGONOMİ İLİŞKİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇAĞDAŞ MİMARİ VE İÇ MİMARLIK TARİHİ VE AKIMLAR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SERGİLEME VE PERFORMANS MEKANLARI TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN MİMARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EVRENSEL TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PROJE YÖNETİMİ VE MALİYET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RÖLÖVE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTANBULUN KENT ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AYDINLATMA TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MESLEKİ UYGULAMALAR II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AFETE DİRENÇLİ MEKAN TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL MİRAS ESERLERİNDE RESTORASYON TEKNİKLERİ VE UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA TARİHİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SENARYO YAZIM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KAMERA VE IŞIK TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DENEYSEL TİPOGRAFİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRSEL ALGI VE REKLAMCILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİRİŞİMCİLİK PRATİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BELGESEL ÜRETİM SÜREÇLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİLM FESTİVALLERİ VE DAĞITIM PRATİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİLM YAPIM VE PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLERİ BİLDİRİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL TEKNOLOJİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DRONE ÇEKİM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKOLOJİK OKURYAZARLIK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KISA FİLM YAPIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KENT VE KÜLTÜR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 BOYUTLU GRAFİK ANİMASYON I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 BOYUTLU GRAFİK ANİMASYON II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRÜNTÜ YÖNETMENLİĞİ VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GÖRÜNTÜ YÖNETMENLİĞİ VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER II |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
71 |
5,03 |
DİJİTAL OYUN TASARIMI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL OYUN TASARIMI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İZLENİM YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KURUMSAL İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EMPATİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PROFESYONEL KOÇLUK VE MENTORLUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İKNA KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA VE TÜKETİM KÜLTÜRÜ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İMAJ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA DESTEKLİ TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MARKALI DERSLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLGİSAYARLA 2B ANİMASYON ÜRETİM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE GÖRSEL TASARIMIN GELECEĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPSS İLE VERİ ANALİZİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ESTETİK VE YARATICILIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KONSEPT VE TASARIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARİDE RENK VE KULLANIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VİTRİN VE FUAR STANDI TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLERİ GÖRSEL ANLATIM TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MEKAN TEKSTİLLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARİ MESLEKİ UYGULAMALARI I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YEŞİL BİNA TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARİDE YAPI BİLGİ MODELLEMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARLIKTA MALZEME BİLGİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARLIKTA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KORUMA VE RESTORASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ŞANTİYE YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKUSTİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TASARIM VE MARKALAŞMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN MALZEMELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARİ MESLEKİ UYGULAMALARI II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İKLİM KRİZİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR MİMARLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İÇ MİMARLIK METAVERSE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,62 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
46 |
3,26 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA I |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
İTALYANCA II |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
İTALYANCA III |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
İTALYANCA IV |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TASARIM YARIŞMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RENK BİLGİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA TASARIMINDA ERKEK GİYİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TAKI VE AKSESUAR TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA TASARIMINDA ÇOCUK GİYİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA TASARIMINDA MAKYAJ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİYSİ AKSESUARLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA FOTOĞRAFI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DENEYSEL GİYSİ ATÖLYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VİTRİN TASARIMI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DENEYSEL TEKSTİL ATÖLYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AKILLI TEKSTİLLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DENEYSEL BASKI ATÖLYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA EDİTÖRLÜĞÜ VE YAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MODA VE MARKALAŞMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DEFİLE ORGANİZASYONU VE MODA KOREOGRAFİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
3 |
56 |
3,97 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
72 |
5,1 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,07 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0,21 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİLİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
İSPANYOLCA IV |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
46 |
3,26 |
İLK YARDIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ MEDYA VE İLETİŞİM |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
4 |
2 |
5 |
4 |
62 |
4,39 |
İLERİ KURGU TEKNİKLERİ |
4 |
3 |
2 |
5 |
3 |
2 |
4 |
2 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
55 |
3,9 |
SİNEMA VE SOSYOLOJİ |
5 |
5 |
5 |
1 |
4 |
4 |
3 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
53 |
3,75 |
SİNEMA VE FELSEFE |
5 |
5 |
4 |
1 |
5 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
3 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
56 |
3,97 |
AVRUPA SİNEMASI |
4 |
5 |
5 |
1 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
41 |
2,9 |
STORYBOARD ÇİZİM TEKNİKLERİ |
5 |
5 |
0 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
60 |
4,25 |
HABER VE RÖPORTAJ TEKNİKLERİ |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
74 |
5,24 |
SİNEMA VE MİTOLOJİ |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
3 |
57 |
4,04 |
TELEVİZYON VE SİNEMADA MÜZİK |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
0 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
58 |
4,11 |
ÇİZGİ FİLM, ANİMASYON VE SİNEMA |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
64 |
4,53 |
MEDYA VE TOPLUMSAL CİNSİYET |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
0 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
66 |
4,67 |
SENARYO YAZIM UYGULAMALARI |
5 |
5 |
3 |
2 |
3 |
5 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
56 |
3,97 |
TÜRK SİNEMASI |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
3 |
3 |
72 |
5,1 |
SİNEMA VE PSİKOLOJİ |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
69 |
4,89 |
UZAK DOĞU VE ASYA SİNEMASI |
3 |
3 |
5 |
1 |
4 |
4 |
1 |
1 |
1 |
5 |
4 |
4 |
1 |
5 |
3 |
4 |
49 |
3,47 |
DENEYSEL SİNEMA |
3 |
5 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
58 |
4,11 |
BELGESEL SİNEMA |
5 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
68 |
4,82 |
POLİTİK SİNEMA |
4 |
4 |
4 |
1 |
3 |
3 |
3 |
5 |
1 |
4 |
1 |
2 |
3 |
1 |
5 |
2 |
46 |
3,26 |
REKLAMCILIK |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
71 |
5,03 |
FİLM VE EKO-ELEŞTİRİ |
2 |
2 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
0 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
2 |
4 |
54 |
3,82 |
POPÜLER KÜLTÜR VE MEDYA |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
1 |
5 |
3 |
65 |
4,6 |
FİLM ELEŞTİRİSİ |
5 |
4 |
4 |
2 |
5 |
4 |
3 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
1 |
1 |
3 |
1 |
55 |
3,9 |
ÜÇ BOYUTLU TASARIM |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
1 |
4 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
49 |
3,47 |
MİZANSEN UNSURLARI |
4 |
3 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
49 |
3,47 |
ULUSAŞIRI TÜRK SİNEMASI |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
4 |
71 |
5,03 |
POST PRODÜKSİYON |
5 |
5 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
4 |
4 |
2 |
66 |
4,67 |
TELEVİZYON YAYINCILIĞI |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
66 |
4,67 |
BİLİMKURGU KÜLTÜRÜ VE BİLİM FELSEFESİ |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
59 |
4,18 |
YÖNETMEN SİNEMASI |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
71 |
5,03 |
STÜDYO VE REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
61 |
4,32 |
FİLM YAPIM GELİŞTİRİMİ |
5 |
4 |
2 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
73 |
5,17 |
VİDEOART |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
76 |
5,38 |
YENİLİKÇİ PRODÜKSİYON YÖNELİMLERİ |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
74 |
5,24 |
YAPAY ZEKA VE SİNEMA UYGULAMALARI |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
73 |
5,17 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
1 |
4 |
1 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
4 |
63 |
4,46 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
3 |
4 |
2 |
2 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
67 |
4,75 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MESLEKİ İNGİLİZCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MESLEKİ İNGİLİZCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
2 |
2 |
1 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
66 |
4,67 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
1 |
1 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
60 |
4,25 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
2 |
3 |
2 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
2 |
3 |
2 |
62 |
4,39 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
57 |
4,04 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
2 |
2 |
2 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
2 |
3 |
2 |
58 |
4,11 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
222 |
217 |
186 |
208 |
257 |
217 |
212 |
223 |
240 |
303 |
272 |
289 |
266 |
233 |
215 |
240 |
3800 |
269,12 |