TR EN

Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri

(0) Etkisiz (1) En Düşük (2) Düşük (3) Orta (4) İyi (5) Çok İyi
0 1 2 3 4 5
Zorunlu Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 T %
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ I 0 1 1 2 2 1 2 2 1 1 3 3 2 2 1 1 2 3 3 33 18,33
ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II 0 1 1 1 2 0 0 1 1 2 0 0 1 0 0 1 1 2 0 14 7,78
EKONOMİNİN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞE GİRİŞ 2 3 2 4 3 5 5 5 4 4 4 5 0 0 5 4 4 4 5 68 37,78
İLETİŞİME GİRİŞ 4 2 2 2 0 1 0 1 4 4 3 5 0 0 0 1 1 4 1 35 19,44
REKLAMCILIĞA GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İLETİŞİM KURAMLARI 4 4 3 3 4 4 5 5 4 4 3 3 4 4 5 5 4 4 3 75 41,67
HUKUKA GİRİŞ 2 2 2 2 0 1 0 1 3 3 3 3 0 0 3 3 3 3 3 37 20,56
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİ 2 1 1 4 2 0 2 2 3 4 4 4 0 0 3 4 4 4 4 48 26,67
İLETİŞİM TASARIMINA GİRİŞ 4 3 3 4 3 5 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5 4 4 5 76 42,22
METİN YAZARLIĞI 5 5 5 4 5 5 5 4 5 5 5 4 5 5 5 4 5 5 5 91 50,56
PAZARLAMA İLETİŞİMİ 3 3 3 4 4 4 5 5 5 4 4 4 3 3 3 4 4 4 5 74 41,11
MEDYA TASARIMI 4 4 4 5 5 5 4 4 4 5 5 5 4 4 4 5 5 5 4 85 47,22
REKLAMDA GRAFİK ÜRETİMİ 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 3 76 42,22
TÜKETİM TOPLUMU 4 4 3 5 4 4 3 5 4 4 3 5 4 4 3 5 4 4 3 75 41,67
REKLAMCILIKTA FOTOĞRAF TEKNİKLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MARKA YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REKLAMDA YARATICILIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SİYASAL REKLAMCILIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REKLAM FİLMİ YAPIMI VE TEKNİKLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE REKLAM STRATEJİLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REKLAM PSİKOLOJİSİ 4 4 4 4 4 5 5 4 4 4 4 4 5 5 4 4 4 4 4 80 44,44
REKLAM DİLİ 4 3 4 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 3 4 5 4 3 4 75 41,67
REKLAMCILIKTA ÖRNEK OLAYLAR 5 5 5 5 5 4 4 4 5 5 5 5 5 4 4 4 5 5 5 89 49,44
DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ 1 0 0 1 0 1 0 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 1 1 13 7,22
SOSYOLOJİYE GİRİŞ 2 2 2 2 2 3 2 3 3 3 3 1 0 0 3 3 2 3 3 42 23,33
FELSEFEYE GİRİŞ 2 2 2 2 1 2 1 2 3 3 3 3 0 0 3 3 3 3 3 41 22,78
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRK DİLİ I 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 1 1 0 0 6 3,33
TÜRK DİLİ II 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2,78
YABANCI DİL I (İNG.) 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 5 2,78
YABANCI DİL II (İNG.) 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2 0 0 0 0 0 6 3,33
MEDYA TARİHİ 3 4 5 5 4 5 3 3 5 5 5 4 0 4 2 3 5 5 2 72 40
TOPLAM 64 57 55 70 60 62 57 65 73 76 71 73 47 48 62 70 71 74 66 1221 678,33
Seçmeli Dersler
Dersin Adi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 T %
ALMANCA I 3 4 4 4 3 4 4 3 4 4 4 3 4 5 5 5 5 5 4 77 10,03
ALMANCA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0,13
ALMANCA III 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ALMANCA IV 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇEVRE EKONOMİSİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL PARA VE ÖDEME SİSTEMLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PYTON İLE VERİ ANALİZİNE GİRİŞ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYAL EKONOMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
GİRİŞİMCİLİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL PAZARLAMA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TURİZMDE TANITIM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MEDYA OKURYAZARLIĞI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SAĞLIK İLETİŞİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
REKLAM YAZARLIĞI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEMSİL GÖZETİM VE DENETİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEMEL SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
UÇAK KAZALARI VE VAKA İNCELEMELERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HAVACILIKTA GÜNCEL KONULAR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KARİYER GELİŞTİRME 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İŞLETMENİN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YÖNETİMİN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PAZARLAMANIN TEMELLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İTALYANCA I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 3 3 0 0 0 0 0 9 1,17
İTALYANCA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 3 3 0 0 0 0 0 9 1,17
İTALYANCA III 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İTALYANCA IV 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0,13
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
POLİTİK PSİKOLOJİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİLM PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLUMSAL CİNSİYET, ÖNYARGI VE AYRIMCILIK 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0,13
İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İLETİŞİM UYGULAMALARI 4 4 4 5 5 5 4 4 4 5 5 5 4 4 4 5 5 5 4 85 11,07
GÖRSEL ALGI VE REKLAMCILIK 4 4 4 5 5 5 5 3 5 5 5 4 0 0 4 4 4 4 2 72 9,38
PAZARLAMA YÖNLÜ HALKLA İLİŞKİLER 4 4 3 3 4 4 3 3 4 4 3 3 4 4 3 3 4 4 3 67 8,72
İMAJ VE ALGI YÖNETİMİ 4 4 4 5 5 5 4 4 5 5 4 5 4 4 4 5 5 5 4 85 11,07
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK 4 4 4 4 5 5 5 5 4 4 4 5 5 5 4 4 5 5 4 85 11,07
REKLAMDA CİNSİYET TEMSİLİ 5 5 4 4 3 3 4 4 5 5 4 4 3 3 4 4 5 5 4 78 10,16
PHOTOSHOP UYGULAMALARI 5 4 5 5 4 4 5 5 5 4 4 4 5 5 5 5 4 4 4 86 11,2
GÖSTERGEBİLİM VE REKLAM 5 4 5 5 4 5 3 3 4 4 5 3 0 0 3 3 3 4 4 67 8,72
TRANSMEDYA HİKAYE ANLATIMI 4 4 4 5 5 5 3 3 5 5 5 3 0 0 3 4 5 5 3 71 9,24
REKLAM VE ETİK 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 5 4 5 92 11,98
REKLAM ATÖLYESİ 4 4 4 5 5 4 4 4 5 5 4 4 4 5 5 4 4 4 5 83 10,81
ULUSLARARASI REKLAMCILIK 5 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5 4 5 86 11,2
REKLAM TARİHİ 4 3 4 4 3 5 3 3 4 5 5 3 0 0 3 3 3 4 4 63 8,2
REKLAMDA İLETİ TASARIM 5 5 3 5 5 3 5 5 3 5 5 3 5 5 3 5 5 3 5 83 10,81
REKLAMDA HİKAYE ANLATIMI 4 4 5 5 4 4 5 5 4 4 5 5 4 4 5 5 4 4 5 85 11,07
STRATEJİK REKLAM PLANLAMASI 4 4 5 5 3 3 4 4 5 5 3 3 4 4 5 5 3 3 4 76 9,9
REKLAM VE POPÜLER KÜLTÜR 4 4 4 4 2 5 3 3 5 5 5 3 0 0 4 3 3 5 5 67 8,72
ETKİLEŞİMLİ REKLAM TASARIMI 4 4 4 4 4 3 3 3 4 4 5 3 0 0 3 3 4 4 2 61 7,94
MEDYA EKONOMİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MEDYA VE İLETİŞİM İNGİLİZCESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR VE SİNEMA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİLİM İLETİŞİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİLM VE VİDEO KURGUSU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SENARYO YAZIMI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
RUSÇA I 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0 0 4 0,52
RUSÇA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
RUSÇA III 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
RUSÇA IV 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2 0,26
İNSAN HAKLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI EKONOMİK POLİTİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRKİYEDE SİYASİ FİKİR HAREKETLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇİN SİYASETİ VE DIŞ POLİTİKASI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KİMLİK VE SİYASET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLUMSAL CİNSİYET VE SİYASET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DEVLET VE İDARE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BOŞ ZAMANLAR SOSYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MANTIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜKETİM VE TASARRUF SOSYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜŞÜNCE TARİHİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİLİM FELSEFESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇEVRE SOSYOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SİYASET FELSEFESİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YOKSULLUK VE SOSYAL POLİTİKA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA III 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İSPANYOLCA IV 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRK MİTOLOJİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜNYA EDEBİYATI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KLASİK EDEBİYAT VE PSİKANALİZ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KLASİK EDEBİYAT VE SİYASET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ŞEHİR VE MEDENİYET 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜNYA COĞRAFYASI VE TURİZM DESTİNASYONLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TÜRK VE DÜNYA MUTFAKLARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK 1 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0,39
İŞLETMELERDE YAPAY ZEKA VE STRATEJİK KULLANIMI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DÜNYA EKONOMİSİNDE GÜNCEL KONULAR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TASARIM ODAKLI DÜŞÜNCE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL DÖNÜŞÜM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI PARA VE SERMAYE PİYASALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI SATIŞ YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SATIN ALMA YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YEŞİL LOJİSTİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
LOJİSTİKTE FİNANSAL PLANLAMA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL FİNANS 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TİCARETTE KÜLTÜREL FARKLAR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ULUSLARARASI TİCARİ BLOKLAR VE ANLAŞMALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FİLMLERLE ULUSLARARASI TİCARETİ ANLAMAK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DİJİTAL OKURYAZARLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
OYUN TEORİSİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEKNOLOJİ VE TOPLUM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYAL MEDYADA ELEŞTİREL DÜŞÜNCE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
KİMLİK, MEDYA, KÜLTÜR 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YENİ MEDYA İNOVASYON 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
HİTABET VE LİDERLİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ 1 1 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0,52
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TOPLAM 85 80 80 86 81 82 77 73 85 87 91 71 62 68 77 79 82 81 76 1503 195,7