ALMANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0,15 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
0,59 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
35 |
5,18 |
GİRİŞİMCİLİK |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
27 |
3,99 |
MARKA YÖNETİMİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
28 |
4,14 |
REKLAM KAMPANYALARI |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİK |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
TİCARET HUKUKU |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
İŞARET DİLİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
35 |
5,18 |
İTALYANCA I |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
11 |
1,63 |
İTALYANCA II |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
11 |
1,63 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
30 |
4,44 |
PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
SİYASAL İLETİŞİM |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
RADYO TELEVİZYON REKLAMCILIĞI |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
İLETİŞİM ETİĞİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0,15 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
13 |
1,92 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
30 |
4,44 |
SAĞLIK SOSYOLOJİSİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
AKADEMİK OKUMA YAZMA BECERİLERİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİ |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
28 |
4,14 |
SİGORTA İŞLEMLERİ |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
34 |
5,03 |
TIBBİ DOKÜMANTASYON |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
34 |
5,03 |
YÖNETİM FELSEFESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİGORTA MUHASEBESİ |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
30 |
4,44 |
SAĞLIKTA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
5 |
34 |
5,03 |
SAĞLIK SİGORTACILIĞI |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
1 |
4 |
25 |
3,7 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜRLERARASI YÖNETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
25 |
3,7 |
SAĞLIK KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KAMU MALİYESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLAÇ EKONOMİSİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
SAĞLIK KURUMLARINDA TESİS ve KAYNAK PLANLAMASI |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
SAĞLIK HİZMETLERİ YÖNETİMİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
SAĞLIK KURUMLARINDA DENETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ULUSLARARASI SAĞLIK İŞLETMECİLİĞİ |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
30 |
4,44 |
ÜRETİM YÖNETİMİ |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
34 |
5,03 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜZAKERE TEKNİKLERİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA VE KAMUOYU |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
32 |
4,73 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
153 |
143 |
141 |
140 |
133 |
137 |
141 |
152 |
1140 |
168,64 |