| ALMANCA I |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
13 |
1,82 |
| ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ALMANCA III |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
13 |
1,82 |
| ALMANCA IV |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
13 |
1,82 |
| BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
3 |
0,42 |
| TÜRK VE DÜNYA MUTFAĞI |
4 |
2 |
4 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
26 |
3,63 |
| SAĞLIKLI BESİN SEÇİMİ |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
2 |
4 |
30 |
4,19 |
| BESİNLE İLGİLİ HASTALIKLARIN PATOFİZYOLOJİSİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
28 |
3,91 |
| BESİN TOKSİKOLOJİSİ |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
25 |
3,49 |
| GIDA KATKI MADDELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLUM BESLENMESİNE GİRİŞ |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
28 |
3,91 |
| BESLENME ANTROPOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA VE İLETİŞİM ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇEVRE YÖNETİMİ VE BESLENME İLİŞKİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SPORCU BESLENMESİ (SEÇİMLİK DERS I) |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
27 |
3,77 |
| YAŞLILIK DÖNEMİNDE BESLENME |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
36 |
5,03 |
| İŞÇİ BESLENMESİ |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
30 |
4,19 |
| GIDA TEKNOLOJİSİ |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
23 |
3,21 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİR BESLENME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA MUHAFAZA YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KRİZ VE AFET DURUMLARINDA BESLENME YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BARİATRİK CERRAHİDE BESLENME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AKADEMİK YAZMA BECERİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BESLENME PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BESLENME VE METABOLİZMA |
5 |
4 |
4 |
5 |
2 |
2 |
2 |
5 |
29 |
4,05 |
| ENTRAL VE PARENTERAL BESLENME TEDAVİSİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
4 |
37 |
5,17 |
| YİYECEK VE İÇECEK OTOMASYONU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLU BESLENME HİZMETLERİNDE KALİTE SİSTEMLERİ |
3 |
4 |
4 |
4 |
2 |
3 |
3 |
3 |
26 |
3,63 |
| İMMÜN SİSTEM VE İMMÜNONÜTRİSYON |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
36 |
5,03 |
| NUTRİGENETİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BESLENME VE DİYETETİKTE YAPAY ZEKA VE UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BESLENME VE KANSER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL SAĞLIK VE BESLENME OKURYAZARLIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MENÜ PLANLAMA |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
35 |
4,89 |
| BESİN İLAÇ ETKİLEŞİMİ |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
35 |
4,89 |
| FONKSİYONEL BESİNLER VE NUTRASÖTİKLER |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MESLEKİ İNGİLİZCE |
4 |
0 |
5 |
0 |
4 |
0 |
5 |
1 |
19 |
2,65 |
| BESLENME VE DİYETETİKTE KANITA DAYALI YAKLAŞIM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL PLATFORMLARIN ETİK KULLANIMI VE İÇERİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SINIF YÖNETİMİ |
1 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
24 |
3,35 |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
19 |
2,65 |
| İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0,98 |
| SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
5 |
2 |
10 |
1,4 |
| GİRİŞİMCİLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0,98 |
| TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,56 |
| DİJİTAL PAZARLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0,98 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL HUKUK |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,56 |
| İSTATİSTİK |
4 |
0 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
28 |
3,91 |
| İŞARET DİLİ |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,56 |
| AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İTALYANCA I |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0,42 |
| İTALYANCA II |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0,42 |
| İTALYANCA III |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0,42 |
| İTALYANCA IV |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
0,42 |
| TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM KURAMLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0,98 |
| SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
0 |
5 |
0,7 |
| RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0,28 |
| SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0,98 |
| KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
9 |
1,26 |
| İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| SOSYOLOJİ |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,56 |
| KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İŞLETME YÖNETİMİ I |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
23 |
3,21 |
| BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GENEL EKONOMİ |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,56 |
| GENEL MUHASEBE |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,56 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| TOPLAM |
85 |
72 |
91 |
80 |
92 |
85 |
108 |
90 |
703 |
98,18 |