ALMANCA I |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0,37 |
ALMANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ALMANCA III |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0,37 |
ALMANCA IV |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0,37 |
ARAPÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ARAPÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0,25 |
BİYOİSTATİSTİK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,75 |
ÇİNCE I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇİNCE II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MİKRO EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İKTİSADİ DÜŞÜNCELER TARİHİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
41 |
5,11 |
PARA VE BANKA |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
47 |
5,86 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
38 |
4,74 |
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
28 |
3,49 |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FELSEFE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
57 |
7,11 |
GİRİŞİMCİLİK |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
70 |
8,73 |
HALKLA İLİŞKİLERDE PLANLAMA VE YÖNETİM |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
46 |
5,74 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI VE ÖRNEK OLAYLAR |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
42 |
5,24 |
MEDYA VE KAMUOYU |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
43 |
5,36 |
MARKA YÖNETİMİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
43 |
5,36 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
44 |
5,49 |
REKLAM KAMPANYALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
14 |
1,75 |
TİCARET HUKUKU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞARET DİLİ |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
20 |
2,49 |
AKADEMİK BAŞARI VE SOSYAL YAŞAM BECERİLERİNE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
5 |
3 |
4 |
4 |
46 |
5,74 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
56 |
6,98 |
İTALYANCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
14 |
1,75 |
İTALYANCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
14 |
1,75 |
İTALYANCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
14 |
1,75 |
İTALYANCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
14 |
1,75 |
JAPONCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JAPONCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LİNEER CEBİR |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ |
0 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
42 |
5,24 |
İŞİTME CİHAZLARINA GİRİŞ |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
5 |
2 |
4 |
2 |
2 |
5 |
4 |
5 |
48 |
5,99 |
İŞİTME TARAMALARI |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
62 |
7,73 |
ENDÜSTRİYEL ODYOLOJİ |
5 |
4 |
4 |
2 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
54 |
6,73 |
İŞİTME ENGELLİ ÇOCUĞUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
0 |
0 |
1 |
1 |
4 |
33 |
4,11 |
EĞİTİM ORTAMLARINDA AKUSTİK ÖZELLİKLER |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
5 |
3 |
5 |
5 |
36 |
4,49 |
NÖRODİLBİLİM |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
2 |
30 |
3,74 |
TİNNİTUS TERAPİ TEKNİKLERİ VE UYGULAMA PRENSİPLERİ |
2 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
53 |
6,61 |
ÇOCUKLARDA İŞİTME CİHAZ UYG. PRENSİPLERİ |
5 |
4 |
3 |
5 |
3 |
3 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
4 |
5 |
57 |
7,11 |
MERKEZİ İŞİTME BOZUKLUKLARINDA REHABİLİTATİF YAKLAŞIMLAR |
5 |
3 |
4 |
4 |
2 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
1 |
5 |
2 |
51 |
6,36 |
ÇOCUKLARDA KOKLEAR İMPLANT UYGULAMA PRENSİPLERİ |
4 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
50 |
6,23 |
YETİŞKİNLERDE İŞİTME CİHAZI UYGULAMA PRENSİPLERİ |
5 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
56 |
6,98 |
İŞİTSEL ALGI SÜREÇLERİ |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
4 |
3 |
4 |
1 |
1 |
3 |
2 |
39 |
4,86 |
İŞİTME KAYIPLI BİREYLERDE ÇOKLU ENGELE YAKLAŞIM |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
0 |
1 |
2 |
3 |
3 |
34 |
4,24 |
ODYOLOJİDE GÖRÜŞME TEKNİKLERİ |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
50 |
6,23 |
IMPLANT UYGULAMALARI |
5 |
2 |
4 |
5 |
2 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
4 |
3 |
56 |
6,98 |
KOKLEAR İMPLANT UYGULAMALARI VE İŞİTME CİHAZLARI |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
4 |
4 |
57 |
7,11 |
REHABİLİTASYON İLKELERİ VE ETİK PRENSİPLER |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
4 |
48 |
5,99 |
ODYOLOJİDE ELEKTROFİZYOLOJİK DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
5 |
4 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
2 |
44 |
5,49 |
GERİATRİK ODYOLOJİ VE İLETİŞİM BOZUKLUKLARI |
3 |
2 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
2 |
1 |
1 |
2 |
4 |
3 |
44 |
5,49 |
DENEYSEL ODYOLOJİ |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
1 |
1 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
25 |
3,12 |
TİNNİTUS VE HİPERAKUZİ |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
0 |
0 |
5 |
2 |
2 |
44 |
5,49 |
YAŞAM BOYU DANIŞMANLIK HİZMETLERİ |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
4 |
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
34 |
4,24 |
İŞİTME KAYIPLARINDA MÜZİK TERAPİ |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
0 |
5 |
3 |
5 |
5 |
35 |
4,36 |
SES BOZUKLUKLARI |
3 |
3 |
4 |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
39 |
4,86 |
İŞİTME BOZUKLUĞU OLAN BİREYLERDE ALTERNATİF İLETİŞİM YÖNTEMLERİ |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
1 |
1 |
5 |
2 |
3 |
47 |
5,86 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ELEŞTİREL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
2 |
2 |
5 |
4 |
1 |
2 |
2 |
4 |
2 |
4 |
1 |
4 |
2 |
1 |
36 |
4,49 |
SİYASAL İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RADYO TELEVİZYON REKLAMCILIĞI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM ETİĞİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
RUSÇA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN HAKLARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİ |
4 |
3 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
30 |
3,74 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İŞLETME YÖNETİMİ I |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
1 |
4 |
1 |
26 |
3,24 |
DEĞİŞİM YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MÜZAKERE TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL EKONOMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL MUHASEBE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KAMU EKONOMİSİ |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
43 |
5,36 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
HİTABET VE LİDERLİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
141 |
141 |
150 |
158 |
158 |
142 |
137 |
144 |
159 |
121 |
120 |
135 |
168 |
145 |
2019 |
251,75 |