TR EN

REKLAM KAMPANYA VE UYGULAMALARI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GIT301 REKLAM KAMPANYA VE UYGULAMALARI 5 4 2 6

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu dersin amacı, öğrencilerin reklam kampanyası planlama, yaratıcı fikir geliştirme, hedef kitle analizi, mecra seçimi ve uygulama süreçlerini öğrenmelerini sağlamaktır. Ders kapsamında öğrenciler, gerçek ya da simülasyon ortamında kampanya projeleri hazırlayarak reklam sektörünün işleyişini uygulamalı olarak deneyimleyeceklerdir.
İçerik: Reklam ve kampanya planlamaya giriş; reklam stratejisi ve hedef kitle analizi; mecra planlama; yaratıcı brief hazırlama; konsept geliştirme teknikleri; görsel ve metin uyumu; farklı medya kanalları için içerik üretimi; bütçe yönetimi; kampanya sunumu; örnek vaka incelemeleri ve uygulama projeleri.