TR EN

REKLAM KAMPANYA VE UYGULAMALARI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GIT301 REKLAM KAMPANYA VE UYGULAMALARI 5 4 2 6

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Reklam ve kampanya kavramlarını, süreçlerini ve temel ilkelerini açıklar.
Hedef kitle analizi yaparak reklam stratejisi oluşturur.
Yaratıcı brief hazırlar ve konsept geliştirme sürecinde rol alır.
Yaratıcı fikir üretim tekniklerini kullanarak özgün kampanya önerileri geliştirir.
Görsel ve metinsel içeriği bütüncül bir şekilde tasarlayıp uyumlu hale getirir.
Dijital ve geleneksel medya planlama süreçlerini uygular.
Marka kimliği oluşturma sürecini reklam kampanyalarıyla ilişkilendirir.
Farklı mecralar için (dijital, basılı, sosyal sorumluluk vb.) uyarlanabilir içerikler tasarlar.
Kampanya bütçesi, takvimi ve medya planı hazırlar.
Disiplinler arası bakış açısıyla ekip çalışması içinde kampanya projeleri geliştirir.
Hazırladığı kampanya projelerini profesyonel bir şekilde sunar ve savunur.