Reklam ve kampanya kavramlarını, süreçlerini ve temel ilkelerini açıklar. |
Hedef kitle analizi yaparak reklam stratejisi oluşturur. |
Yaratıcı brief hazırlar ve konsept geliştirme sürecinde rol alır. |
Yaratıcı fikir üretim tekniklerini kullanarak özgün kampanya önerileri geliştirir. |
Görsel ve metinsel içeriği bütüncül bir şekilde tasarlayıp uyumlu hale getirir. |
Dijital ve geleneksel medya planlama süreçlerini uygular. |
Marka kimliği oluşturma sürecini reklam kampanyalarıyla ilişkilendirir. |
Farklı mecralar için (dijital, basılı, sosyal sorumluluk vb.) uyarlanabilir içerikler tasarlar. |
Kampanya bütçesi, takvimi ve medya planı hazırlar. |
Disiplinler arası bakış açısıyla ekip çalışması içinde kampanya projeleri geliştirir. |
Hazırladığı kampanya projelerini profesyonel bir şekilde sunar ve savunur. |