TR EN

REKLAM KAMPANYA VE UYGULAMALARI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GIT301 REKLAM KAMPANYA VE UYGULAMALARI 5 4 2 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Nurhan Tosun, Reklam Yönetimi (s. 1–20) Reklam ve kampanya kavramlarına giriş Ders anlatımı + tartışma
2 Örnek hedef kitle analiz raporu inceleme Hedef kitle analizi ve reklam stratejisi oluşturma Vaka analizi + uygulama
3 Reklam briefi örnekleri okuma Reklam briefi ve konsept geliştirme Grup çalışması
4 Yaratıcı düşünme teknikleri üzerine makale Yaratıcı fikir üretim teknikleri Atölye çalışması
5 Seçilmiş reklam kampanyalarının görsel incelemesi Görsel ve metinsel içerik uyumu Sunum + tartışma
6 Medya planlama örnekleri inceleme Dijital ve geleneksel medya planlaması Ders anlatımı + uygulama
7 Marka kimliği oluşturma üzerine vaka analizi Reklam kampanyalarında marka kimliği oluşturma Grup çalışması
8 - ARA SINAV -
9 Çok mecralı kampanya örnekleri inceleme Farklı mecralar için içerik tasarımı Uygulama
10 Sosyal sorumluluk kampanyaları araştırması Sosyal sorumluluk ve kamu spotu kampanyaları Sunum + tartışma
11 Öğrencilerin kendi proje notları Uygulama: Kampanya planı ve içerik üretimi Grup çalışması
12 Medya planı örnekleri inceleme Uygulama: Kampanya planı ve içerik üretimi Uygulama
13 - Bütçe, takvim ve medya planı hazırlama -
14 - Final proje hazırlığı Danışmanlık/feedback
15 - Final proje hazırlığı Proje sunumu + değerlendirme
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -