TR EN

PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
TTP104 PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ 2 3 3 5

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Pazarlama temellerini ve pazarlama sürecini, pazarlama programını etkileyen çevresel faktörleri, pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırmasını, pazar çeşitlerini, pazar bölümlemeyi, konumlandırmayı ve hedef pazar seçimi ve pazarlamada etiğin rolünü anlamaktır.
İçerik: Pazarlama kavramının tanımı, gelişimi, pazarlama çevresi, pazarlama bilgi sistemleri ve pazarlama araştırması, tüketici davranışları, Pazar bölümlendirme, pazarlama karması, ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım, doğrudan pazarlama ve hizmet pazarlaması, elektronik ticaret, Pazar yönetimi ve uluslarası pazarlama