TR EN

DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIR252 DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER 4 3 3 7

AMAÇ VE İÇERİK

Amaç: Bu dersin amacı, öğrencilerin dijital iletişim süreçlerini planlama, yönetme ve değerlendirme becerilerini geliştirmektir. Öğrencilerin, dijital mecralarda marka/kurum itibarını yönetebilme ve etkili kampanyalar yürütebilme yeterliliğine ulaşmaları hedeflenmektedir.
İçerik: Dijital halkla ilişkiler kavramı, online itibar ve kriz yönetimi, sosyal medya stratejileri, dijital kampanya planlama, içerik üretimi, influencer iş birlikleri, SEO ve dijital görünürlük, veri analizi ve performans ölçümü gibi konular ele alınacaktır.