Amaç: |
Öğrencinin izleme, gözlem yapma, algılama, eleştirme, fikir üretme, değerlendirme gibi duygu ve duyumlardan başlayarak tüm duygusal ve düşünsel süreçlerini bütünsel bir şekilde çalıştırılması, görsel olarak da çevre ve madde ile ilişki kurmasının sağlanması, öğrencilerin yaratıcı güçlerini ortaya koyarak gözlemlerini, izlenimlerini, duygularını, tasarım ve imgelerini tasarım ilkeleri yoluyla ifade edebilme, geliştirme yetisinin ve soyut düşünme mantığının kazandırmaktadır. |
İçerik: |
Dersin içeriği; Tekrar ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Uygunluk ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Karşıtlık ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, ödevlerin duyurularak, niteliğinin örneklerle açıklanması, Egemenlik ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Koram ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Denge ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Denge ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Denge ilkesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, Tasarım organizasyonu, Tasarım organizasyonu, Kavram belirlenerek bütünde bakışın kurulduğu serbest uygulama, Kavram belirlenerek bütünde bakışın kurulduğu serbest uygulama, Kavram belirlenerek bütünde bakışın kurulduğu serbest uygulama, Kavram belirlenerek bütünde bakışın kurulduğu serbest uygulamalarla irdelenmektedir. |