İçerik: |
Engellilerde spora ilişkin temel kavramlar, işitme ve konuşma engeli olan bireylerin özellikleri, işitme ve konuşma engelinin nedenleri, dünyada ve Türkiye’de sayısal durumları, işitme ve konuşma engeli olan bireylerin eğitiminde sporun yeri ve önemi, işitme ve konuşma engeli olan bireylere yönelik öğretim yöntemleri, işitme ve konuşma engeli olan bireylerin katılabildikleri yarışmalar, yarışma organizasyonları, işitme ve konuşma engelinin tanı, yoğun ve sürekli eğitim, işitme ve konuşma engeli olan çocuklarda sporla kazandırılması istenen davranışlar, işitme ve konuşma engelinin bireylerin motor gelişimleri üzerine etkisi, işitme ve konuşma engelinin çocuklarda duyusal bütünleme faaliyetleri, işitme ve konuşma engeli olan bireylerin spor seçiminde dikkat edilecek konular, işitme ve konuşma engeli olan bireylere yönelik egzersiz uygulamalarının uyarlanması, işitme ve konuşma engelli bireyler için fiziksel uygunluk programları, sınava hazırlık çalışması ve geri bildirim konularını kapsamaktadır. |