Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
TAP158 | İKİ BOYUTLU ANİMASYON | 2 | 4 | 2 | 5 |
(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Temel tasarım ve animasyon kavramlarını ve kuramlarını öğrenerek bunları yorumlayabilir ve değerlendirebilir.
|
4 | |||||
2 |
Grafik tasarımın görsel dilini oluşturur.
|
3 | |||||
3 |
Temel ilkeler bazında Grafik Tasarımın genel anlamda içeriğini belirler.
|
4 | |||||
4 |
Hedef kitle - görsel iletişim ilişkilerine ortak tanım getirir.
|
5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Temel iletişim, tasarım ve animasyon alanlarına ilişkin ilgili prensipleri tanır.
|
3 | |||||
2 |
Tasarım ve animasyon alanında otoriteleri tanır ve takip eder.
|
4 | |||||
3 |
Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon programlarını tanır.
|
5 | |||||
4 |
Tasarım, uygulama ve yayın aşamalarını tanır.
|
4 | |||||
5 |
Görsel sanatların alt yapısını ve estetik değerleri kavrayarak, iletişimi sanat ortamında kullanabilmek.
|
5 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Tasarım ve animasyon çalışmalarında kişiselliği ve kreativiteyi destekler.
|
5 | |||||
2 |
Güncel tasarım ve animasyon tekniklerini izler ve uygulamaları kullanır.
|
4 | |||||
3 |
Dijital ortamda gelişen ve yenilenen tasarım ve (2D-3D) animasyon programlarını kullanır.
|
4 | |||||
4 |
Özgün tasarımlara yönelir.
|
5 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Her türlü tasarım ve animasyon projesi tasarlar.
|
4 | |||||
2 |
Fotoğraf, web tasarımı, animasyon alanlarında üretim yapar.
|
4 | |||||
3 |
Tasarımın yayın öncesi ve yayın sonrası aşamalarını tanır.
|
4 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Birey olarak yaratıcı ve güçlü yönlerini geliştirmek ve kullanır.
|
5 | |||||
2 |
Bağımsız çalışabilmede ve sorumluluk alabilmede kararlı davranma ve uygulama yetilerini kullanır.
|
5 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Tasarım ve animasyonda çözüm üreten eleştirel olgunun önemini öngörür.
|
5 | |||||
2 |
Toplumsal değerlerin sanatsal yönü ile tasarım ilişkilerini belirler.
|
4 | |||||
3 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olur.
|
5 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Sözlü ve yazılı iletişim kurar; en az bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanır, bilişim ve bilgisayar bilimleri alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
|
3 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Tasarım, animasyon ve bu alanda çözüm isteyen problem çözme yöntemlerini irdeler.
|
5 |