| Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
|---|---|---|---|---|---|
| ATP213 | KLAVYE TEKNİKLERİ III | 3 | 3 | 2 | 4 |
| (0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
|---|---|---|---|---|---|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BİLGİ |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Gelişmiş bir adalet nosyonu çerçevesinde karşılıklı hak ve menfaatlerin dengelenmesi gerektiğinin bilincine varır.
|
0 | |||||
| 2 |
Adli hizmetler alanında çalışmasına yetecek temel bilgilere sahip olur.
|
0 | |||||
BİLGİ |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Hukukun temel kavramlarını ve başlıca hukuk disiplinlerinin temel özelliklerini sıralayabilir.
|
0 | |||||
BECERİLER |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Hukuki problemler üzerinde analitik düşünme yeteneği kazanır.
|
0 | |||||
| 2 |
Alanı ile ilgili temel düzeydeki kuram, yöntem, strateji ve tekniklere ilişkin bilgiye sahip olur.
|
0 | |||||
BECERİLER |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Temel hukuki kavramları asgari düzeyde kullanabilir, karşılaştırabilir ve değerlendirilebilir.
|
0 | |||||
| 2 |
İleri seviyede klavye kullanabilir ve mahkemelerde adli yazışma sürecini takip edebilir.
|
5 | |||||
YETKİNLİKLER |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Bireysel başarının yanında, ders içi etkinlikler, farazi dava çalışmaları, adliye çalışmaları ve diğer mesleki ve akademik ziyaretler ile kolektif çalışma becerisini kazanır.
|
0 | |||||
| 2 |
Edindiği bilgiler doğrultusunda bir dava dilekçesinin usulüne uygun yazılıp yazılmadığını belirleyebilir.
|
5 | |||||
| 3 |
Staj döneminde ve çalışma hayatında icra memurunun görev alanına giren işlemleri yapabilir, haciz işlemlerini tek başına gerçekleştirebilecek sorumluluğu alabilir.
|
0 | |||||
YETKİNLİKLER |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Türkçe’yi yazılı ve sözlü bir biçimde etkin olarak kullanabilme yeteneği geliştirir.
|
5 | |||||
| 2 |
Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanır.
|
2 | |||||
YETKİNLİKLER |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Mesleki becerilerin yanında, gerek bireysel olarak ve gerekse topluluk önünde kendini ifade edebilir.
|
3 | |||||
| 2 |
Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilmek; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilir.
|
5 | |||||
YETKİNLİKLER |
|||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik |
|||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 |
Alana ilişkin yürürlükteki temel mevzuat bilgisine sahip olur.
|
0 | |||||
| 2 |
Alanıyla ilgili edindiği bilgiler doğrultusunda dava açma ve davayı takip etme yeterliliği kazanır.
|
0 | |||||
| 3 |
Alanıyla ilgili edindiği bilgiler doğrultusunda icra ve iflas sürecini takip edebilir.
|
0 | |||||