TR EN

DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ II DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ILT378 DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ II 5 4 2 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 - Dijital platformların özellikleri ve kullanım amaçları -
2 - Sosyal medya, bloglar, podcast'ler, video platformları ve diğer dijital platformlar üzerine anlatım -
3 - Platformalara etkili bir içerik stratejisi oluşturma -
4 - Hedef kitle analizi, anahtar kelime araştırması ve içerik planlaması -
5 - Blog yazısı, video, podcast, infografik, görsel ve diğer içerik türleri oluşturma -
6 - Blog yazısı, video, podcast, infografik, görsel ve diğer içerik türleri oluşturma -
7 - Çeşitli platformları analiz etme -
8 - ARA SINAV -
9 - Sosyal medya, e-posta pazarlama, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve diğer pazarlama teknikleri hakkında bilgi -
10 - İçeriklerinin performansını izlemek ve geliştirmek için farklı ölçüm araçları -
11 - Google Analytics, sosyal medya analizi ve diğer analiz araçları -
12 - Yaratıcı ve yenilikçi içerikler oluşturma -
13 - Yaratıcı ve yenilikçi içerikler oluşturma -
14 - Konuk daveti -
15 - Etik ve yasal konular -
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -