1 |
- |
Dijital platformların özellikleri ve kullanım amaçları |
- |
2 |
- |
Sosyal medya, bloglar, podcast'ler, video platformları ve diğer dijital platformlar üzerine anlatım |
- |
3 |
- |
Platformalara etkili bir içerik stratejisi oluşturma |
- |
4 |
- |
Hedef kitle analizi, anahtar kelime araştırması ve içerik planlaması |
- |
5 |
- |
Blog yazısı, video, podcast, infografik, görsel ve diğer içerik türleri oluşturma |
- |
6 |
- |
Blog yazısı, video, podcast, infografik, görsel ve diğer içerik türleri oluşturma |
- |
7 |
- |
Çeşitli platformları analiz etme |
- |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
- |
Sosyal medya, e-posta pazarlama, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve diğer pazarlama teknikleri hakkında bilgi |
- |
10 |
- |
İçeriklerinin performansını izlemek ve geliştirmek için farklı ölçüm araçları |
- |
11 |
- |
Google Analytics, sosyal medya analizi ve diğer analiz araçları |
- |
12 |
- |
Yaratıcı ve yenilikçi içerikler oluşturma |
- |
13 |
- |
Yaratıcı ve yenilikçi içerikler oluşturma |
- |
14 |
- |
Konuk daveti |
- |
15 |
- |
Etik ve yasal konular |
- |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |