| 1 |
- |
Oyunların çıkışı ve sayısal oyunların gelişim süreci |
- |
| 2 |
- |
Dijital oyun temel tasarımına giriş |
- |
| 3 |
- |
Unity3D arayüzü |
- |
| 4 |
- |
Video oyunları temel kavramları ve Cinema4D veya bir başka modelleme programı ile üretilmiş modellerin oyun ortamına aktarılması |
- |
| 5 |
- |
Scratch ile Temel programlama |
- |
| 6 |
- |
Unity3D oyun arayüzü geliştirilmesi. |
- |
| 7 |
- |
Oyun türleri ve Türkiye’de video oyunu tarihçesi |
- |
| 8 |
- |
Unity3D ile programlama |
- |
| 9 |
- |
Unity3D ile oyun içi ışıklandırma ve kamera yerleşimleri ( |
- |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
- |
Unity3D oyun içi animasyon sistemi |
- |
| 12 |
- |
Unity3D oyun içi dokulama ve malzeme yaratma ( |
- |
| 13 |
- |
Unity3D mobil cihaz için oyun geliştirme |
- |
| 14 |
- |
Final projelerinin geliştirilmesi |
- |
| 15 |
- |
Final projelerinin geliştirilmesi |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |