1 |
- |
Oyunların çıkışı ve sayısal oyunların gelişim süreci |
- |
2 |
- |
Dijital oyun temel tasarımına giriş |
- |
3 |
- |
Unity3D arayüzü |
- |
4 |
- |
Video oyunları temel kavramları ve Cinema4D veya bir başka modelleme programı ile üretilmiş modellerin oyun ortamına aktarılması |
- |
5 |
- |
Scratch ile Temel programlama |
- |
6 |
- |
Unity3D oyun arayüzü geliştirilmesi. |
- |
7 |
- |
Oyun türleri ve Türkiye’de video oyunu tarihçesi |
- |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
- |
Unity3D ile programlama |
- |
10 |
- |
Unity3D ile oyun içi ışıklandırma ve kamera yerleşimleri ( |
- |
11 |
- |
Unity3D oyun içi animasyon sistemi |
- |
12 |
- |
Unity3D oyun içi dokulama ve malzeme yaratma ( |
- |
13 |
- |
Unity3D mobil cihaz için oyun geliştirme |
- |
14 |
- |
Final projelerinin geliştirilmesi |
- |
15 |
- |
Final projelerinin geliştirilmesi |
- |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |